۰

سازندگان بازی های Call Of Duty ، God Of War و The Last Of Us استودیو That’s No Moon را تشکیل دادند

استودیو Thats No Moon

توسعه دهندگان تیم های The Last of Us ، Call of Duty: Modern Warfare ، God of War ، Destiny و موارد دیگر با هم جمع شده اند تا That’s No Moon را تشکیل دهند ، استودیوی جدیدی که روی یک بازی  یک نفره، سوم شخص ، اکشن و ماجراجویی کار می کند و با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری پشتیبانی می شود.

همانطور که در اطلاعیه مطبوعاتی اعلام شد ، That’s No Moon با تاریخچه بازی های بزرگ AAA همراه است ، بسیاری از چهره های ارشد آن از افراد استودیوهای PlayStation هستند. Michael Mumbauer (رئیس سابق گروه هنرهای تجسمی PlayStation) مدیرعامل ، Tina Kowalewski (پیش از این رئیس توسعه محصول در Sony Santa Monica) مدیر ارشد استراتژی هستند.

اگرچه جزئیات کم است ، اما اولین بازی این استودیو “یک بازی بلند پروازانه و اکشن ماجراجویی خواهد بود که محدودیت های گیم پلی و داستان را از بین خواهد برد.” تیلور کوروساکی به عنوان مدیر این مجموعه فعالیت خواهد کرد و جیکوب مینکوف نیز کارگردان بازی خواهد بود .

این دو نفر پیش از این در Infinity Ward و  Call of Duty: Modern Warfare و The Last of Us با یدکیگر هم کاری می کردند. That’s No Moon می گوید تیم توسعه دهنده گسترده تر ما شامل افرادی از بازی های “God of War، Fortnite، The Last of Us Part II، Destiny، Uncharted 4: A Thief’s End و موارد دیگر است.

استودیو Thats No Moon

That’s No Moon حدود ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه از Smilegate (خالق سریال Crossfire) دریافت كرده است كه همچنین در نقش مشاركت کننده نیز بازی خواهد كرد. هدف این مشارکت “ایجاد تجربیات جدید است که همدلی و ارتباطات شخصی عمیق تری با بازیکنان در سراسر جهان را القا کند.”

جالب توجه است ، در حالی که استودیو در حال کار بر روی یک بازی است ، در اطلاعیه مطبوعاتی اعلام شده که That’s No Moon در تقاطع بازی ها ، فیلم ها و تلویزیون قرار دارد” .این استودیو مستقر در لس آنجلس و سان دیگو است و هدف آن ساخت تیمی متشکل از ۱۰۰ توسعه دهنده تا سال ۲۰۲۲ است.

گزارش شده بود که مدیر عامل Mumbauer  پیش از آنکه این پروژه شروع شود ، در حال کار بر روی بازسازی The Last of Us بوده است که به نظر می رسد That’s No Moon نشان دهنده کاری است که رئیس استودیوی سابق گروه هنرهای تجسمی ادامه داده است.

استودیو Thats No Moon

استودیو Thats No Moon یک استودیوی جدید دیگر است که توسط توسعه دهندگان برجسته ای ساخته شده است که قبلا نام خود را در بازی های بزرگی قرار داده اند. به احتمال زیاد باید منتظر بازی های بسیار بزرگ و شاهکاری از آن استودیو باشیم ، چرا که هر کدام از کارکنان آن به خودی خود یکی از بزرگتریم افراد صنعت بازی سازی هستند.

استودیو Thats No Moon استودیو Thats No Moon استودیو Thats No Moon استودیو Thats No Moon 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *