۰

بازی های رایگان PS Plus برای ماه آگوست ۲۰۲۱ معرفی شدند

بازی های رایگان PS Plus ماه آگوست

پلی استیشن سه تا از بازی های رایگان مشترکین PS Plus که می توانند در ماه آگوستتجربه کنند را اعلام کرد.

همانطور که ماه گذشته در جریان PlayStation’s State of Play مشخص شد ، عنوان بتل رویال  Hunter’s Arena: Legends برای تجربه در تمام ماه در دسترس خواهد بود. همچنین هر دو نسخه PS5 و PS4 بازی در دسترس هستند. این بازی با بازی اکشن و شگفت انگیز Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville و Tennis World Tour 2 همراه خواهد بود.

بازی های رایگان PS Plus

Hunter’s Arena: Legends یک بازی بتل رویال متمرکز بر شمشیربازی و حرکات رزمی است که ۳۰ بازیکن را روی نقشه در آسیای باستان در کنار هم قرار می دهد. این بازی دارای دو حالت مختلف بازی از جمله free-for-all و مود سه نفره است. Hunter Arena: Legends دارای ۱۷ شخصیت مختلف با سبک های بازی منحصر به فرد است.

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville در لیست بهترین بازی های Xbox برای کودکان قرار دارد ، اما همچنین یکی از بهترین بازی های چند نفره PS4 نیز است.این بازی شوتر اسپین آف سوم شخص اساساً دنباله ای برای Garden Warfare 2 است و دارای حالت های بازی مشارکتی و رقابتی است که می توان بصورت آنلاین یا به صورت لوکال بازی کرد.

Battle for Neighborville دارای تعداد زیادی محتوای مختلف برای لذت بردن و همچنین مکانیک های بسیار جذاب برای هر شخصیت خاص قابل بازی است.

بازی های رایگان PS Plus

Tennis World Tour 2 یک شبیه ساز ورزشی دارای مجوز رسمی با جوانب مثبت و ترکیبی زیبا از محتوای چند نفره و انفرادی است. این ویژگی از یک حالت کریر تمام عیار برخوردار است که به شما امکان می دهد بازیکن خود را بسازید و در حالی که همه جنبه های شغلی خود را مدیریت می کنید ، در جهت صعود به رده های بالای جهان تنیس تلاش کنید.

هر سه بازی از ۳ آگوست تا ۶ سپتامبر رایگان خواهند بود. همینطور اطمینان حاصل کنید که بازی های ماه جولای را که شامل A Plague Tale: Innocence و Call of Duty: Black Ops 4 است ، تا ۲ آگوست دانلود کنید.

بازی های رایگان PS Plus بازی های رایگان PS Plus بازی های رایگان PS Plus بازی های رایگان PS Plus

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *