۰

۶ تا از بهترین بازی های داستان محور که ممکن است آنها را نشناسید

بازی های داستان محور

بازی های داستان محور

بازی های داستان محور همیشه جزو محبوب ترین دسته های گیمینگ قرار داشته است و طرفداران زیادی دارد که عاشق فرو رفتن در فضاسازی های یک داستان هستند و علاقه زیادی به بازی های آنلاین و بتل رویال ندارند؛

در این لیست ما قصد داریم ۶ بازی به شما معرفی کنیم که احتمالا آنها را نمیشناسید، ولی جزو بهترین بازی های این دسته قرار دارند، پس با ما همراه باشید :

What Remains of Edith Finch

بازی های داستان محور

What Remains of Edith Finch یک شبیه ساز و نقش آفرینی در مورد آخرین عضو زنده یک خانواده عجیب و غریب است که برای رها شدن از خاطرات کودکی خود به خانه متروکه شده خود بازمی گردد.

داستان مربوط به یک نفرین خانوادگی است که در آن همه اعضای یک نسل خانواده فنچ به جز یک نفر در شرایط عجیب می میرند.
با پیشرفت در بازی ، می توانید در مورد هر یک از اقوام خود بیشتر بیاموزید و هنگام جست و جو در اتاق های مختلف و پخش خاطرات آنها ، از نزدیک شاهد مرگ نابهنگام آنها باشید.

Omori

بازی های داستان محور

این گیم که به شدت از Earthbound و Mother 3 الهام گرفته شده است ، خود را به عنوان یک RPG پیکسل هنری به سبک  Retro ( قدیمی ) با پسری افسرده و ماجراهای فراوانش با دوستان و غریبه ها معرفی می کند.

Omori دائماً ماهیت دوستی های خود را زیر سال می برد و خود را کنار می گذارد در حالی که برای به خاطر سپردن قسمت های کلیدی گذشته مرموز خود تلاش می کند.

با گذشت زمان ، متوجه می شوید که همه چیز آنطور که نشان داده می شوند نیست و باید سعی کنید تمام رازهای Omori را از طریق نبردهای مختلف و با اکتشافات جهان باز کشف کنید.

Observation

بازی های داستان محور

Observation یک بازی ماجراجویی داستان محور است که درون یک ایستگاه فضایی رها شده با یک بازمانده تنها ، دکتر اما فیشر قرار دارد.

فیشر نمی تواند به یاد داشته باشد که چه اتفاقی برای خدمه اش افتاد که به طرز مرموزی ناپدید شدند ، اما از دستیار هوش مصنوعی ایستگاه S.A.M کمک می گیرد. تا کارها دوباره اجرا شود.

بیشتر بازی از دیدگاه S.A.M. تجربه می شود و بازی در هنگامی که می خواهید به دکتر فیشر کمک کنید تا به سیستم عامل ، دوربین ها و اطلاعات مربوط به ایستگاه دسترسی پیدا کند و دریابد که در چه چیزی اشتباه کرده است ، اتفاق می افتد.

Disco Elysium

بازی های داستان محور

Disco Elysium یک RPG داستان محور است که شما را در نقش کارآگاهی قرار می دهد که برای تحقیق در مورد قتل مردی پیدا شده که از درخت آویزان شده ، است.
این بازی که در بازمانده های یک انقلاب ناکام کمونیستی قرار دارد ، توضیحی در مورد تأثیرات پایدار آشفتگی سیاسی ارائه می دهد در حالی که به عنوان پس زمینه ای از رمز و رازهایی که شما در تلاش برای حل آن هستید ، عمل می کند.

جستجوی سرنخ های احتمالی مستلزم گفتگوهای فراوان است و به شما فرصت های زیادی می دهد تا ضمن برخورد با ناامنی های مختلف ، در مورد باورها و سوگیری های شخصی NPC ها بحث و بررسی کنید.

The Wolf Among Us

بازی های داستان محور

یکی از عنوان های برجسته در کاتالوگ بازی های اپیزودیک Telltale بازی The Wolf Among Us ، یک گیم تریلر کارآگاهی تاریک بر اساس مجموعه کتاب های کمیک Fables DC برنده جایزه است.
داستان در جهانی متناوب اتفاق می افتد که شخصیت های افسانه ای با تمدن مدرن سازگار شده اند و شما را قادر به کنترل Bigby Wolf یا همان گرگ بزرگ می کند.

بعد از اینکه یک زن مرموز به قتل رسید ، بیگبی برای تحقیق در مورد این جنایت تصمیم گرفت تا خودش به دنبال حل این پرونده باشد و در این راه در حوضچه توطئه هایی که در Fabletown اتفاق می افتد ، فرو می رود.

Soma

بازی های داستان محور

Soma توسط توسعه دهنده Amnesia Frictional Games ساخته شده و یکی از بهترین بازی های داستان محور است که در مورد یک کلون هوش مصنوعی به نام سیمون است که از خواب بیدار می شود و در شرایط مرموز خود را در یک مرکز تحقیقاتی زیر آب می یابد.

او که از پیدا کردن هرگونه پاسخ ناامید است ، تلاش می کند تا PATHOS-II را کشف کند و حقیقت را در مورد ریشه های پایگاه ، آزمایش های شوم و از دست دادن کارمندان کشف کند ، در حالی که تلاش می کند موجودات مکانیزه گذشته را ترمیم کند.

 این گیم تواسته است تا یکی از بهترین داستان های علمی-تخیلی یک بازی ویدیویی را ایجاد کند.

بازی های داستان محور بازی های داستان محور بازی های داستان محور بازی های داستان محور بازی های داستان محور بازی های داستان محور بازی های داستان محور

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *