۰

گوشی Oppo A93s 5G با چیپست Dimensity 700 معرفی شد

گوشی Oppo A93s 5G

Oppo A93s 5G به تازگی معرفی شده است و به عنوان یک نسخه به روز شده از Oppo A93 5G ارائه می شود. تفاوت اصلی این گوشی با نسخه اصلی آن در چیپست است ، زیرا گوشی جدید دارای چیپست Dimensity 700 است و سایر موارد تقریباً ثابت باقی مانده اند.

گوشی Oppo A93s 5G

A93s 5G دارای صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن Full HD + است. دوربین های اصلی آن در یک بخش مستطیل شکل در پشت و سمت چپ گوشی قرار دارد، و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی آن با f / 2.0 در جلوی آن قرار دارد.

در پشت گوشی شما یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دو لنز عمق سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی درست مانند Oppo A93 5G وجود دارند، اما طراحی کمی تغییر کرده است و اکنون لنز ها به شکل L هستند و در زیر آن فلش LED قرار گرفته است.

گوشی Oppo A93s 5G
گوشی Oppo A93s 5G
گوشی Oppo A93s 5G

ظرفیت باتری نیز همان ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و تغییر نکرده است. A93s 5G ، دقیقاً مانند A93 5G امکان شارژ حداکثر ۱۸ وات را فراهم می کند و اوپو ، شارژر ۹V / 2A را در جعبه آن قرار داده است .

از مشخصات دیگر می توان به سیستم عامل ColorOS 11 که زر نظر Android 11 است اشاره کرد. همچنین ۲ جای سیمکارت با پشتیبانی از ۵G در این گوشی قرار داده شده است.

گوشی Oppo A93s 5G

Oppo A93s 5G در حال حاضر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. گزینه های رنگی مشکی ، آبی و سفید هستند و قیمت آن حدود ۳۰۸ دلار تعیین شده استو همچنین اولین فروش آن برای تاریخ ۳۰ جولای برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *