۰

کشف ارتباطی بین پروژه‌ی Abandoned و هیدئو کوجیما توسط گیمر ها

پروژه‌ی Abandoned

کشف ارتباطی بین پروژه‌ی Abandoned و هیدئو کوجیما توسط گیمر ها

همانطور که می‌دانید، مدتی پیش پروژه‌ی مرموز و مستقل Abandoned معرفی شد. با این همه، از آن زمان تا به همین الان علی رغم تکذیب‌های مکرر توسعه دهندگان این عنوان، شایعات مختلفی در زمینه‌ی ارتباط این بازی با هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) مطرح شده است.

اگر اصطلاح small island (جزیره‌ی کوچک) را بگیرید و آن را از طریق مترجم گوگل به ژاپنی ترجمه کنید، به کلمه‌ی 小島 خواهید رسید. حال، اگر این ترجمه را برداشته و دوباره به مترجم بروید و آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید، کلمه‌ی Kojima به شما داده می‌شود! این مورد به خودی خود به شدت عجیب است و حقیقتا این بار به نظر نمی‌رسد که اتفاقی باشد.

همچنین تاریخ انتشار اپلیکیشن معرفی بازی Abandoned مشخص شده بود

استودیو‌ی بلو باکس گیمز (BLUE BOX Game) سرانجام پس از دو هفته سکوت، از تاریخ عرضه‌ی اپلیکیشن مخصوص رونمایی از تریلرهای بازی Abandoned بر روی فروشگاه پلی‌استیشن رونمایی کرده است

بر اساس توییتی، دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ قادر خواهند بود تا اپلیکیشن Abandoned Trailers را به صورت رایگان در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ از طریق فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌دانلود کنند. همچنین این استودیو اعلام کرده است که مقدمات رونمایی از اثر خود را در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ آغاز خواهد کرد.

به گفته‌ی سازندگان آنها قصد دارند تا از تمام توان کنسول جدید پلی‌استیشن برای ارائه‌ی گرافیک واقع‌گرایانه، انیمیشن‌های روان، سرعت بارگذاری بسیار سریع و نرخ فریم ۶۰ در رزولوشن ۴K نیتیو استفاده کنند. به زودی از گیمپلی این عنوان رونمایی خواهد شد.

منبع:VGC

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *