۰

آپدیت جدید GTA V در جذب کاربران از هر آپدیت دیگری موفق تر بوده است

آپدیت جدید GTA V

آپدیت جدید GTA V در جذب کاربران از هر آپدیت دیگری موفق تر بوده است.

در توییتی جدید، شرکت Rockstar Games اعلام کرد:

یک تشکر بزرگ از طرفداران بازی GTA Online. باید با خرسندی تمام به شما بگوییم که به‌روزرسانی Los Santos Tuners بیش از هر به‌روزرسانی دیگری بازی‌باز جذب عنوان GTA V کرده است.

این بروزرسان شامل یک فضای اجتماعی جدید و عظیم زیرزمینی تحت عنوان Los Santos Car Meet می‌شود. کاربران در این فضا می‌توانند به ارتقاء و شخصی‌سازی بسیار عمیق و پیشرفته‌ی خودروهای خود بپردازند.

 

چند پیش در وب‌سایت رسمی شرکت راک‌استار گیمز به رسم هشت سال گذشته، خبر از انتشار به‌روزرسانی تابستانه‌ی جدیدی برای بخش چند نفره‌ی عنوان GTA V با تمرکز بر روی شخصی سازی اتومبیل‌ها و مسابقات زیرزمینی (به معنای واقعی کلمه) داده است که در انتهای تیر ماه در دسترس خواهد بود.

چندی پیش هم اعلام شد راک‌استار به پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین بازی‌های GTA Online، Max Payne 3 و L.A. Noire در کنسول‌های نسل هفتم پلی‌استیشن و اکس‌باکس خاتمه می‌دهد | راک‌استار اعلام کرد از تاریخ ۲۵ آذرماه تمام سرویس‌های آنلاین بازی GTA Online برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ غیرفعال خواهد شد. بخش داستانی GTA V همچنان قابل بازی خواهد بود. لازم بذکر است دیتای کاربران قابل انتقال به نسخه‌ی نسل هشتم نمی‌باشد.

سرویس‌های آنلاین عناوین L.A. Noire و Max Payne 3 نیز از تاریخ ۲۵ شهریورماه غیرفعال می‌شود

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *