۰

جفری پیرس: فیلم نامه‌ی سریال The Last of Us نفس‌گیر است

سریال The Last of Us

جفری پیرس: فیلم‌نامه‌ی سریال The Last of Us نفس‌گیر است.

جفری پیِرس، صداپیشه‌ی شخصیت تامی در مجموعه‌ی The Last of Us، اخیراً طی مصاحبه‌ی فیلم‌نامه‌ی سریال این مجموعه را نفس‌گیر خواند، جفری پیِرس اخیراً طی مصاحبه‌ای در مورد ایفای نقش خود در سریال The Last of Us صحبت کرد و جزئیاتی از آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

«من چندین فیلم‌نامه را خوانده‌ام و عمق کارکتر ها واقعا نفس‌گیر هستند، هر قطعه از این فیلم‌نامه، لحن و ساختاری دارد که جهان بازی و اتفاقات داخل آن را کاملاً توصیف می‌کند. البته، این فیلم‌نامه‌ها باید چند صد برابر بیشتر از بازی محتوا داشته باشند؛ چرا که در فیلم سینمایی از گیم‌پلی خبری نیست و تنها تصویر و دیالوگ‌ها راوی هستند»

سریال The Last of Us در فصل اول ۱۰ قسمت خواهد داشت

سریال اقتباسی از روی بازی The Last of Us علی رغم این که هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که با سریال بسیار زیبایی روبرو هستیم، اینطور که به نظر می‌رسد که فصل اول سریال The Last of Us در زمان پخش از شبکه‌ی HBO شامل ۱۰ قسمت خواهد بود و در واقع فصل اول این سریال شامل ۱۰ قسمت می‌باشد.

همچنین خبری درباره بازی ویدیوی این عنوان اومده بوده که تیم توسعه‌ی بخش چند نفره‌ی بازی The Last of Us گسترش پیدا کرده است

استودیوی ناتی داگ اخیرا در طی بیانیه‌ای به صراحت اعلام کرده است که به دنبال گسترش تیم توسعه دهندگان خود است که در حال حاضر بر روی پروژه‌ای چند نفره کار می‌کنند، ظاهرا این بازی جدید چند نفره در دنیای سری The Last of Us جریان خواهد داشت. این عنوان که هنوز به طور رسمی مورد رونمایی قرار نگرفته است، بدون شک برای مدتی است که در این استودیو تحت توسعه قرار دارد و احتمالا به زودی نیز جزئیاتی از آن منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *