۰

نتایج شو اسمکدان (۲۳ جولای ۲۰۲۱)

نتایج شو اسمکدان (23 جولای 2021)

نتایج شو اسمکدان (۲۳ جولای ۲۰۲۱)

شو بصورت زنده در راکت مورگیج فیلد هاوس، کلیولند اوهایو و فستیوال موسیقی رولینگ لود در میامی با حضور تماشاگران برگزار شد”

۱- حضور و صحبت های جان سینا در رینگ، سینا رومن رینز را صدا زد، پاول هیمن وارد شده و گفت امشب زمانی که رومن رینز بخواهد خودش وارد شده جواب چلنج جان سینا را خواهد داد، پاول تم سینا را با دهانش اجرا کرده و رفت!


۲- فین بلور vs سمی زین
برنده: فین بلور

۳- مصاحبه با برن کوربین در بک استیج، برن گفت هویتش را نیز دزدیده اند و مجبور شده امروز با اتوبوس بیاید!

۴- حضور و صحبت های بیگ ای در رینگ، آپولو کروز و کماندر عزیز وارد شده و آپولو صحبت کرد، دولف زیگلر و رابرت رود وارد شده و صحبت کردند، ریک بووگز و شینسکه ناکامورا وارد شدند، سزارو وارد شده و فیس ها با هیل ها درگیر شدند!

۵- مسابقه در رولینگ لود (فستیوال موسیقی):
انجلو داوکینز (مونتز فورد کنار رینگ) vs چد گیبل (اوتیس کنار رینگ)
برنده: انجلو داوکینز

۶- مسابقه سر کمربند زنان اسمک داون: (مسابقه در رولینگ لود، فستیوال موسیقی)
بیانکا بلیر (قهرمان) vs کارملا
برنده: بیانکا بلیر

۷- شاتزی بلکهارت و تیگن ناکس در حال درست کردن تانک بودند و کوین اونز با آنها صحبت میکرد، کوین خواست دور شود اما برن کوربین آمده و از کوین بخاطر رفتارش معذرت خواهی کرد، کوین ۲۰ دلار به برن داده و برن از کوین تشکر کرد، کوین رفت، شاتزی توپ تانک را شلیک کرد، توپ به زیر شکم برن برخورد کرده و برن افتاد، دولف زیگلر و رابرت رود با خنده آمده و ۲۰ دلار را برداشتند، کوین با صندلی آمده و به دولف و رابرت گفت دور شوند!


۸- حضور و صحبت های ادج در رینگ، در مورد ست رولینز صحبت کرد، ست وارد شده و صحبت کردند، ادج با ست درگیر شده و در آخر ست از رینگ خارج شد!


۹- تونی استورم vs زلینا وگا
برنده: تونی استورم

۱۰- دامینیک میستریو (ری میستریو کنار رینگ) vs جیمی اوسو (جی اوسو کنار رینگ)
برنده: جیمی اوسو با رول! (جی با پا کمر جیمی را گرفته اما داور ندید)

۱۱- حضور رومن رینز و پاول هیمن در رینگ، رومن صحبت کرده و گفت جوابش به چلنج جان سینا “نه” است، فین بلور وارد شده و گفت “اگه چلنج جان سینا برات مهم نیست شاید چلنج من برات مهم باشه”، رومن خندید، تماشاگران گفتند “آیا ترسیدی؟” رومن به سمت فین آمده و گفت “چلنجت رو قبول میکنم”!

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *