۰

بازی Dead Space Remake در طی مراسم EA Play معرفی شد

بازی Dead Space Remake

EA از بازگشت Dead Space خبر داد و EA Motive قرار است بازی اصلی ترسناک سبک بقای تحسین شده سال ۲۰۰۸ را بازسازی کند.

EA در پی شایعات قبلی درباره بازسازی Dead Space در جریان EA Play Live 2021 اعلام کرد، Motive در حال کار بر روی بازسازی Dead Space 1 است که قرار است برای PS5, Xbox Series X /S و رایانه های شخصی با نام بازی Dead Space Remake منتشر شود. هیچ تاریخ انتشار رسمی اعلام نشده است ، اما اولین تریلر آن را می توانید در ادامه مشاهده کنید :

Dead Space از ابتدا در موتور Frostbite بازسازی خواهد شد و توسعه دهندگان می خواهند از SSD های پیشرفته ، صدای سه بعدی و فناوری جدیدترین نسل کنسول استفاده کنند تا سفر آیزاک را با کشتی USG Ishimura دوباره زنده کنند. Motive همچنین در حال همکاری نزدیک با طرفداران جامعه Dead Space است و برخی از طرفداران را برای توسعه و مدرن سازی بازی اصلی وارد مراحل اولیه تولید می کند.

بازی Dead Space Remake

برای کسانی که قبلا بازی نکرده اند ، Dead Space ایزاک کلارک را دنبال می کند ، مهندسی که برای تعمیر Ishimura ، یک سفینه فضایی عظیم اعزام شده است ، اما وقتی او می رسد سرنوشت نگران کننده ای را برای خدمه موجود در سفینه پیدا می کند. نوعی از عفونت های بیگانگان خدمه را تسخیر کرده است ، دشمنانی را به نام Necromorphs تولید می کند و ایزاک را به یک سفر می فرستد تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است و احتمالاً پارتنر خود ، نیکول را که جایی در سفینه است پیدا می کند.

بازی Dead Space Remake بازی Dead Space Remake

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *