۰

بازی Grid Legends در مراسم EA Play 2021 معرفی شد

بازی Grid Legends

بازی Grid Legends

EA و کد مسترز،  Grid Legends را به عنوان بخشی از رویداد EA Play Live امروز اعلام کرده اند. Grid Legends جدیدترین سری مسابقه ای ، گیم پلی کلاسیک مسابقه ای را با بخش های داستانی لایو اکشن ترکیب می کند.

با تأکید شدیدتر از داستان نسبت به بازی های قبلی سری Grid ،بازی Grid Legends شما را به عنوان یک مسابقه کم تجربه در مسابقات جهانی Grid قرار می دهد. با داشتن رقبایی در قالب تیم Ravenwest ، این یک بازی مسابقه ای سینمایی بسیار بیشتر از آن است که ما از Codemasters به آن عادت کرده ایم و با راه اندازی مجدد Need for Speed در سال ۲۰۱۵ ، که همچنین دارای کات سین های داستانی نیز بود، مشترک است.

در آن بخشهای داستان به سبک FMV بازیگرانی مانند Ncuti Gatwa حضور خواهند داشت و با استفاده از XR ، همان فناوری مورد استفاده در زمان تولید سریال The Mandalorian ، ایجاد شده اند.

در مورد گیم پلی ، طیف وسیعی از وسایل نقلیه وجود دارد ؛ سوپراسپرت ، ماشین های بزرگ  و… ، و با ایجاد یک مود جدید به آن ، می توانید بازی های کاستوم خود را خلق کنید. سری Grid شما را در مکان هایی مانند لندن ، مسکو و Strada Alpina خواهد برد.

بیش از ۱۳۰ مسیر وجود دارد ، از جمله مسیرهای واقعی زندگی و مسیر های شهر نمادین GRID . بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه نیز در دسترس خواهند بود. اساساً ، Codemasters این بار بیشتر از هر چیزی تمرکزش را به اتومبیل رانی اختصاص می دهد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *