۰

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 برای هر کلاس خاص

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

Battlefield 5 پر از سلاح های چشمگیر است ، اما همه آنها در یک سطح نیستند. در اینجا لیستی از بهترین اسلحه های بازی برای هر کلاس وجود دارد.

Battlefield 5 در Game Pass عرضه شده است. برای بازیکنان جدید یا بازیکنانی که پس از یک وقفه طولانی با افزایش تعداد بازیکنان به این بازی بازمی گردند ، این لیست از بهترین اسلحه ها باید به شما در میدان جنگ برتری خاصی بدهد .

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 در کلاس Assault :

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

بدوید و تیراندازی کنید !

اسلحه های کوتاه برد کلاس Assault سبک بازی FPS معمولی شماست و یک بازیکنان جدید در Battlefield ممکن است با این کلاس احساس راحتی بیشتری کنند :

STG-44 :

قدیمی و قابل اعتماد. این اسلحه برای بازیکنان جدید Battlefield 5 بسیار مناسب است.این سلاح ریکویل بسیار پایینی دارد و فقط در بعضی موقعیت ها لگد دارد و همچنین تمام اتوماتیک است . این سلاح یک انتخاب عالی و کامل است و می تواند پا به پای سلاح های دیگر رقابت کند.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

M1 Garand :

Battlefield 5 بازی ای است که در جنگ جهانی دوم تنظیم شده است ، بنابراین اگر به M1 Garand اشاره نکنیم ، چه فایده ای دارد؟ این سلاح یک اسالت رایفل نیمه اتوماتیک با برخورداری از میزان دمیج بالا و البته پینگ رضایت بخش است که آن را به یکی از بهترین سلاح های این کلاس تبدیل می کند.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

Karabin 1938M :

اسلحه های نیمه خودکار در Battlefield 5 بسیار رضایت بخش هستند و Karabin از نظر کلی بسیار به M1 Garand شبیه است. ما حتی ممکن است Karabin را بیش از Garand توصیه کنیم ، بیشتر به دلیل ریکویل بسیار کم ، آسیب زیاد و کارآیی آن با دامنه ۳ برابر. اگر درست نشانه بگیرید ، تقریبا در هر فاصله ای می توانید حریف خود را از پا در بیاورید .

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 در کلاس Medic :

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

فقط یک سلاح وجود دارد که در کلاس Medic بسیار غالب است و آن سلاح Type 2A است.  با این حال ما در کنار این سلاح دو اسلحه دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد که در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید :

Type 2A :

.شما برای این اسلحه خواهید مرد!

این سلاح مورد علاقه بازیکنانی است که دوست دارند به وسط میدان جنگ بروند و از نزدیک دشمنان خود را بکشند. این سلاح آسیب زیادی می رساند و می تواند چندین دشمن را قبل از اینکه دوباره ریلود کنید از پای در بیاورید. این اسلحه اساساً مانند Hellriegel در Battlefield 1 است ، با تعداد مشابه گلوله (۵۱) و سرعت شلیک .

Type 2A به راحتی یکی از محبوب ترین اسلحه های Conquest است.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

Welgun :

Welgun به اندازه ۲A کامل نیست اما برای کسانی که ممکن است بخواهند کمی سرعت خود را کاهش دهند توصیه می شود. این سلاح در فواصل mid range بسیار خوب عمل می کند اما همچنان قدرت شلیک کافی برای مقابله با دشمنان را در فاصله نردیک را دارد. بین EMP و Welgun رابطه نزدیکی وجود دارد. EMP ممکن است دمیج بیشتری وارد کند ، اما کنترل Welgun از نظر کم تر بودن ریکویل بهتر است.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

Jungle Carbine :

بعضی اوقات بازی ها فقط چیدن بهترین اسلحه نیستند، گاهی اوقات شما قصد دارید فقط از آن ها لذت ببرید. Jungle Carbine دقیقاً همان سلاح است. این تفنگقابلیت این را دارد تا به راحتی کلاه ایمنی دشمنانتان را از سرشان بردارد و همچنین استفاده از آن در میدان جنگ بازی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 در کلاس Support :

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

کلاس Support در Battlefield 5 طرفداران زیادی پیدا نکرده است. همینطور سال ها پس از انتشار بازی ، این کلاس در مقایسه با چیزی مانند Medic بسیار کمتر طرفدار دارد . ولی به هر حال اگر می خواهید این کلاس را برای بازی انتخاب کنید ، بهترین گزینه شما سلاح Lewis Gun است.

Lewis Gun :

Lewis Gun ممکن است به عنوان یکی از بهترین سلاح های همه جانبه در بازی شناخته شود ، بنابراین حتی اگر کلاس Support نیز خارق العاده نیست ، این اسلحه ارزش برداشتن را دارد. این سلاح فوق العاده همه کاره است ، و امکان تیراندازی دوربرد با دامنه مناسب و خشاب های بسیار زیاد با دمیج بسیار بالا را برای شما فراهم می کند.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 در کلاس Recon :

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

اگر یک چیز خوب در Battlefield 5 وجود داشته باشد ، تک تیراندازی با آن است. تیراندازی در هر دو Battlefield 5 و Battlefield 1 بسیار راضی کننده است و این یکی از دلایل سرگرم کننده بودن کلاس Recon است البته به شرطی که بتوانید تیر های خود را به هدف بزنید! در اینجا بهترین اسلحه ها برای کلاس Recon آورده شده است.

ZH-29 :

این تفنگ هیولایی است که با دو ضربه حریف را می کشد و هر تیر آن ۵۲ دمیج وارد می کند. دمیج آن با ریکویل زیاد و سرعت بسیار آهسته متعادل می شود ، اما اگر بتوانید تر های خود را درست به هدف بزنید اهمیت چندانی نخواهد داشت. ما توصیه می کنیم یک اسکوپ جدا شونده را روی آن قرار دهید ، فقط برای اینکه کمی به سرعت ریلود آن افزوده شود .

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

Krag-Jørgensen :

سلاح تک تیرانداز مورد علاقه ما در Battlefield 5 همین سلاح است و این فقط به خاطر نام جذاب آن نیست!

حتی اگر دمیج پایه آن بسیار کم باشد ، قابلیت اطمینان آن تقریباً در همه دامنه ها به این معنی است که تا زمانی که تیر هایتان را از دست ندهید می توانید به طور پیوسته به حریفان آسیب وارد کنید. در بیشتر موقعیت ها این سلاخ با ۲ تیر دشمنان را از پای در میاورد و در کل استفاده از آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

Trench Carbine :

فقط به این دلیل که در حال بازی با کلاس Recon هستید ، به این معنی نیست که باید یک سلاح اسنایپ را بردارید. Trench Carbine یک تپانچه اتوماتیک کاملاً قابل اعتماد است که به شما امکان می دهد سبک بازی دویدن و تیراندازی بیشتری داشته باشید و در عین حال از مهارت های Recon نیز استفاده کنید. این سلاح با PO8 گره خورده است ، اما Trench به دلیل بزرگتر بودن اسکوپش ، آن را انتخاب می کنیم.

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5 بهترین اسلحه های بازی Battlefield 5

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *