۰

معرفی مجدد بازی Beyond Good & Evil 2 در آینده ای نزدیک

بازی Beyond Good & Evil 2

معرفی مجدد بازی Beyond Good & Evil 2 در آینده ای نزدیک

 

علاوه بر معرفی مجدد عنوان مذکور، یوبیسافت طی نشست خبری و انتشار گزارش عملکرد خود در فصل گذشته اطلاعاتی قابل توجه از برنامه‌های آینده‌ی خود نیز به اشتراک گذاشته است که به آن می‌پردازیم.

ابتدا از همه باید گفت همانند گذشته تاکید دوباره‌ای بر برنامه‌های این کمپانی برای گسترش مخاطبین آی‌پی‌های آن با استفاده از عناوین رایگان و پریمیم بر روی پلتفرم‌های مختلف و توسعه‌ی عناوین کاملاً جدید شد.

بازی‌های The Division: Heartlands و Roller Champions که پیشتر معرفی شده بودند برای عرضه تا اوایل بهار ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین تا قبل از زمان مذکور یک بازی موبایلی جدید معرفی نشده نیز منتشر می‌شود. یوبیسافت با شرکت تنسنت برای یک بازی موبایلی از فرنچایز دیویژن در حال همکاری است.

درباره‌ی پروژه‌ی Assassin’s Creed Infinity بیان شده است که این عنوان در عین گسترش برند، به تجربه‌ی روایی این فرنچایز وفادار خواهد ماند.

در نهایت در گزارشی جدا یوبیسافت تایید کرد که پس از سال‌ها بازی Skull & Bones فاز آلفای خود را پشت سر گذاشته است

در به روزرسانی جدید AC Valhalla شاهد اضافه شدن شمشیرهای تک دست خواهیم بود

طبق توییت جدید شرکت یوبی سافت به ظاهر که این شرکت قصد اضافه کردن شمشیر‌های تک‌دست را به بازی Valhalla دارد. یکی از بزرگ‌ترین و درخواست شده‌ترین امکاناتی که دوست داران و طرفداران عنوان Assassin’s Creed Valhalla از شرکت یوبیسافت و سازندگان این بازی از زمان انتشار Valhalla تا به امروز داشته‌اند اضافه کردن شمشیر‌های تک‌دست بود تا به وسیله‌ی آن بتوانند در کنار شمشیر، سلاحی دیگر به دست گرفته و یا یک ست شمشیر و سپر داشته باشند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *