۰

۵ تا از بهترین بازی های سبک بقا در سال ۲۰۲۱ به بعد

بهترین بازی های سبک بقا

بهترین بازی های سبک بقا

بازی های سبک بقا یا همان ( Survival ) یکی از پرطرفدارترین سبک های بازی های کامپیوتری است و گشت و گذار در دنیای های پر خطر و عجیب آخرالزمانی آنها بسیار لذت بخش است.

در این مقاله قصد داریم ۱۰ عنوان از بهترین بازی های سبک بقا که در سال ۲۰۲۱ به بعد منتشر می شوند را به شما معرفی کنیم ، پس با ما همراه باشید :

Icarus

بهترین بازی های سبک بقا

Icarus یک بازی سبک بقا جهان باز از توسعه دهنده مستقل RocketWerkz است ، که پس از انتشار اولین بازی بقا خود ، Stationeers ، در سال ۲۰۱۷ ، تجربه زیادی در این سبک دارد.

این بازی که به صورت انفرادی یا توسط حداکثر ۸ بازیکن اجرا می شود ، به شما اجازه می دهد که در یک سیاره بیگانه و با با وجود شرایط آب و هوایی خطرناکش در آن کاوش کنید.
در طول بازی شما ، به انجام ماموریت های مختلف، جمع آوری مواد عجیب و غریب ارزشمند و دفاع از خود در برابر حیوانات وحشی می پردازید.
در پایان ، شما با هر گونه مواد جمع آوری شده به کشتی خود باز خواهید گشت و فرصتی برای ساخت تجهیزات جدید و تحقیق برای ارتقا آن خواهید داشت.

System Shock Redux

بهترین بازی های سبک بقا

وقتی System Shock اصلی در سال ۱۹۹۴ منتشر شد ، منتقدان از فیزیک نسبتاً واقع گرایانه بازی و مقیاس محیط های سه بعدی آن تعریف و تمجید کردند.

امروزه این سری به خاطر ژانر اول شخص جذابش شناخته می شود حتی اگر موفقیت آن کوتاه مدت باشد.

خوشبختانه ، توسعه دهنده Night Dive Studios به دنبال بازگرداندن نسخه اصلی بازسازی شده است که در حال کار روی آن است.

Undying

بهترین بازی های سبک بقا

Undying یک بازی بقا و متمرکز و خطی است که شما را در نقش یک مادر که در ابتدای بازی به ویروس زامبی آلوده می شود قرار می دهد.
فقط چند روز به تبدیل شدن کامل او مانده است ، آنلینگ باید به پسرش مهارت های ارزشمندی را که می تواند بیاموزد تا او را برای چالش های پیش رو آماده کند.

این بازی دارای برخی از فعالیت های معمول بازی های سبک بقا مانند یافتن سرپناه ، جمع آوری مواد و مبارزه با دشمنان برای زنده ماندن است.

The Eternal Cylinder

بهترین بازی های سبک بقا

توسعه دهنده ACE Team در حال حاضر در حال کار بر روی یک بازی بقا در جهان به نام The Eternal Cylinder است.

در آن ، بازیکنان وظیفه دارند گونه های مختلف موجودات عجیب و غریب را در طول زندگی هدایت کنند زیرا آنها سعی می کنند در دنیایی همیشه در حال تغییر و پر از خطرهای بی شمار زنده بمانند.

این شامل مقابله با شکارچیان ، مبارزه با تشنگی و گرسنگی و پرهیز از یک غلتک عظیم که مداوم در حال حرکت است که هر چیزی را که در مسیرش قرار دارد می کشد.
وقتی موجودات به کاوش ، تغذیه و رشد می پردازند ، با سازگاری بدن با محیط ، تکامل را تجربه می کنند.

Away: The Survival Series

بهترین بازی های سبک بقا

آیا تا به حال دوست داشته اید تبدیل به یکی از حیواناتی شوید که در یک مستند طبیعت می بینید؟ در Away: The Survival Series ، شما می توانید این کار را انجام دهید.

این بازی شما را در نقش یک sugar glider قرار می دهد که پس از عبور از یک طوفان قدرتمند از خانه خود دور می شود.

در جستجوی امنیت و خانه جدید ، دنیای گسترده ای را جستجو خواهید کرد ، و  همه اینها در حالی است که با موقعیت منحصر به فرد خود در زنجیره غذایی دست و پنجه نرم می کنید.

بازی Away در حال حاضر در Breaking Walls ، یک استودیوی مستقل متشکل از طراحان و برنامه نویسان که در فرنچایزهایی مانند Far Cry و Assassin’s Creed کار کرده اند ، در دست توسعه است.

بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *