۰

نتفلیکس ممکن است مانند Stadia و Xbox Cloud یک سرویس استریم گیمینگ راه بیاندارد

سرویس استریم گیمینگ نتفلیکس

ما قبلا شایعاتی را شنیده ایم و اکنون گزارش بلومبرگ تأیید می کند که نتفلیکس در حال کار روی سرویس استریم گیمینگ خود است. اما رقابتی مانند YouTube و Twitch نخواهد داشت. در عوض ، در برابر سرویس های Google Stadia و Xbox Cloud که سرویس های واقعی بازی هستند ، قرار خواهد گرفت.

نتفلیکس

دقیقاً مانند سرویس های ذکر شده ، Netflix به شما امکان می دهد بدون داشتن سخت افزار قدرتمند برای انجام این کار ، بازی های جدید را روی یک سرویس ابری انجام دهید. همچنین، با توجه به جدیدترین استخدام کارمند Netflix ، مایک وردو از EA ، این شرکت ممکن است به دنبال توسعه بازی های داخلی خود باشد.

این موضوع تا حدی منطقی خواهد بود زیرا در این گزارش آمده است که این سرویس برای کسانی که اشتراک دارند در دسترس خواهد بود. برای کسانی که نمی دانید ، مایک وردو در Sims ، Plants vs. Zombies ، بازی های مختلف Zynga ، Farmville و حتی جنگ ستارگان کار کرده است. این موضوع ممکن است به ما یک پیش زمینه خوبی بدهد که Netflix چه نوع بازی هایی را هدف قرار خواهد داد.

نتفلیکس

انتظار می رود با شروع این سرویس ، یک مقدار مشکل در قیمت وجود داشته باشد ، اما این امر نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد . همچنین با اینکه می دانیم نتفلیکس درحال کار بر روی بازی های انحصاری و داخلی است ، اما انتظار نمی رود که در ابتدای عرضه این سرویس شاهد بازی های AAA باشیم.

سرانجام ، گفته می شود که نتفلیکس قصد دارد این سرویس را خارج از نرم افزار Netflix خود راه اندازی کند زیرا احتمالاً می خواهد با  Apple Arcade و Google Stadia رقابت کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *