۰

بازی Battlefield 2042 : سیستم کراس پلی همراه با محدودیت هایی تایید شد

بازی Battlefield 2042

EA تأیید کرده است که بازی Battlefield 2042 از سیستم کراس پلی برخوردار خواهد بود ، اگرچه همه سیستم عامل ها قادر به بازی با دیگران نیستند.

Cross-play در جلسه جدید Battlefield Briefing تأیید شد ، اما EA روشن کرد که به جای یک گروه مختلط ، دو گروه بازیکن وجود خواهد داشت:

 ۱- رایانه های شخصی ، Xbox Series X / S ، PlayStation 5 (بازیکنان کامپیوتر و کنسول می توانند از کراس پلی را خاموش کنند)
 ۲- ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴

دلیل جدایی بازیکن به تفاوت بین نسخه های جدید و نسل آخر Battlefield 2042 برمی گردد – سیستم عامل های مدرن تر شاهد ۱۲۸ بازیکن هستند ، در حالی که کنسول های نسل قبل فقط ۶۴ بازیکن خواهند داشت. ما همچنین می دانیم که اندازه نقشه ها در نسخه های نسل قبل و جدید بازی متفاوت خواهد بود.

 

بازی Battlefield 2042

EA همچنین تأیید کرد که بازی دارای cross-progressive و cross-commerce خواهد بود – باز کردن قفل یا خریدهای انجام شده در هر نسخه از بازی (از جمله نسل قبل به نسل جدید) در تمام نسخه های دیگر بازی ظاهر می شود.

افزودن کراس-پلی به این معنی است که EA تست فنی بازی را که  قرار بود در اواخر ژوئیه برگزار شود به تأخیر می اندازد و اکنون برای “اواخر تابستان” تأیید شده است .

این تست فنی به بازیکنان PC ، Xbox Series S / X و PS5 اجازه می دهد با هم بازی کنند – شما می توانید با به روزرسانی EA Playtesting خود در این تست ثبت نام کنید. شایان ذکر است که این Open Beta بازی نیست ، که هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده است.

Battlefield ۲۰۴۲ در ۲۲ اکتبر منتشر می شود و شامل حالت های داتستانی یا بتل رویال نخواهد بود – اما شامل مسابقات بزرگ ، حالت های جدید و اثرات عظیم زیست محیطی خواهد بود. در ۲۲ جولای در EA Play Live اطلاعات بیشتری بدست خواهیم آورد .

بازی Battlefield 2042

به طور طبیعی می توانید انتظار داشته باشید که نسخه های کنسول نسل قبل برخی از جلوه های بصری نسخه های جدید و رایانه های شخصی بازی را نداشته باشند ، اما EA هنوز به مشخصات آن نپرداخته است. به نظر می رسد تغییرات اندازه نقشه توسط توسعه دهندگان نشان می دهد که آنها تلاش می کنند عملکرد را بین تمام پلتفرم ها ثابت نگه دارند ، اما احتمالاً تعداد هر آیتم یا ویژگی خاصی در آنها نصف ورژن کنسول های جدید خواهد بود.

EA تاکید می کند که جدا از اندازه نقشه ، هیچ تفاوتی در ویژگی های گیم پلی بین نسخه های بازی وجود نخواهد داشت. در جلسات توجیهی آمده است: “سلاح ها ، وسایل نقلیه ، کاراکتر ها و ابزارها بدون توجه به اینکه از چه نسلی از کنسول بازی می کنید ، همه یکسان هستند.” “اتفاقات طبیعی آب و هوا مانند گردباد ، یا خطرات محیطی مانند طوفان های EMP نیز توسط همه بازیکنان تجربه خواهد شد.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *