۰

بازی Company of Heroes 3 معرفی شد و هم اکنون بتا آن در دسترس است

بازی Company of Heroes 3

استودیو Sega و Relic Entertainment بازی Company of Heroes 3 را معرفی کردند که آخرین قسمت از سری طولانی مدت RTS است.

این بازی جدید قرار است در سال ۲۰۲۲ برای رایانه های شخصی منتشر شود ، اما طرفداران می توانند نسخه آلفای آن را امروز از طریق Steam تجربه کنند.

 بازی “Company of Heroes 3” داستان های ناگفته ای از جناح های مختلف در جنگ جهانی دوم را بازگو می کند.

مدیترانه یک مکان بسیار متنوع است ، از گردنه های کوهستانی بادگیر ایتالیا گرفته تا صحراهای بزرگ آفریقای شمالی و مناظر طبیعی ساحلی ؛ در این مناطق ، هوش حرف اول را می زند و بسیار از سرعت و قدرت مهم تر است.

Company of Heroes 3 مجهز به موتور Essence 5 ، جدیدترین تکامل فناوری RTS اختصاصی Relic است و از یک نقشه مبارزاتی بسیار ساده برخوردار خواهد بود که در آن بازیکنان به عنوان فرماندهی مبارزات متفقین برای بازپس گیری سرزمین اصلی ایتالیا ، فرماندهی نیروهای زمینی ، هوایی و دریایی را بر عهده دارند.

بازی Company of Heroes 3

در همین حال ، در حالت های تک نفره ، Full Tactical Pause ویژگی جدیدی است که به بازیکنان اجازه می دهد تا را همه چیز را متوقف کند و حرکت بعدی خود را بدون هیچ فشاری طراحی کند.

جاستین داودسول ، مدیر کل Relic Entertainment گفت: “ما واقعاً هیجان زده هستیم که نظرات بازیکنان را درباره تجربه نسخه آلفا بازی Company of Heroes 3 را بشنویم.

“ما سالهاست که با برخی از اعضای انجمن خارق العاده خود در حال توسعه بازی هستیم و آنها در ارائه بازخورد سازگار و مفید در هر مرحله از روند توسعه نقش مهمی داشته اند.

“ما آماده هستیم تا این برنامه را به طور گسترده با طرفداران خود در سراسر جهان از طریق برنامه CoH-Development توسعه دهیم ، برنامه ای که توسط پلتفرم عالی Games2Gether Amplitude Studios امکان پذیر شده است.”

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *