۰

بازی Glitchpunk در تاریخ ۱۱ آگوست روی استیم منتشر خواهد شد

بازی Glitchpunk

سازنده Dark Lord و ناشر Daedalic Entertainment بازی Glitchpunk رسماً در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ به برنامه Steam می آیند. این بازی به عنوان بازی ای توصیف می شود که در آن مجبور خواهید بود تا مسیر خود را در چندین شهر پر از باندهای شیطانی مواد مخدر ، پلیس تهاجمی و رانندگان خطرناک باز کند .بازی Glitchpunk همچنین از سبک کلاسیک Grand Theft Auto 2 الهام گرفته شده است.

فراتر از تأثیرات آشکار بر روی بازی های کلاسیک DMA ،بازی Glitchpunk همچنین داستانی ترکیب از transhumanism ، بیگانه ستیزی و مذهب می آمیزد و به بازیکنان اجازه می دهد بر جهان تأثیر بگذارند و دوستان یا تعداد زیادی دشمن جدید در این راه پیدا کنند.  انتخاب با شماست که چگونه تصمیم می گیرید.

این بازی شامل یک رادیو درون بازی با انتخاب جهانی از موسیقی ، ایستگاه های خبری و تبلیغات درون بازی است ، و همینطور درگیر شدن با پلیس تا ۱۰ سطح مختلف می تواند پیش برود و دقیقا مانند GTA هرچه درجه ها بالاتر بروند ، فرار از دست آنها دشوار تر خواهد بود.

بازی Glitchpunk

در نسخه دسترسی زودرس ، شهرهای Outpost Texas و New Baltia در دسترس خواهند بود ، در حالی که Neo Tokyo و Moscow بعداً به بازی اضافه می شوند. هر شهر نقش اصلی خود را در روایت کلی دارد ، و همچنین گروه های مختلف و شخصیت هایی را برای تعامل با آنها در خود جای داده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *