۰

کوجیما: Death Stranding Director’s Cut نام مناسبی نیست

کوجیما

کوجیما: Death Stranding Director’s Cut نام مناسبی نیست.

کوجیما در دو توییت اخیر خود، به این موضوع اشاره کرده است که در حوزه‌ی فیلم و سینما، نسخه‌ی کارگردان یک اثر شامل صحنه‌هایی می‌شود که بر خلاف میل کارگردان و به دلایل مختلف از آن اثر حذف شده‌اند.

وی بر این باور است که چون نسخه‌ی نسل جدید بازی Death Stranding، قرار نیست محتوای پیش‌تر حدف شده‌ای را به بازی اضافه کند و برعکس، بنا است محتویات تازه‌ای را برای آن عرضه کند، استفاده از نام نسخه‌ی کارگردان برای آن کار درستی نیست.

نسخه‌ی Director’s Cut از بازی Death Stranding دارای درجه‌ی سختی Very Hard خواهد بود

خالق بازی یعنی آقای Hideo Kojima این خبر را طی یک توییت اعلام کرد. البته هنوز مشخص نیست که این درجه‌ی سختی مشابه حالت Very Hard بر روی نسخه‌ی PC است یا با توجه به تغییرات اعمال شده در گیم‌پلی Director’s Cut طراحی شده. هم‌چنین آهنگساز بازی یعنی Ludvig Forssell تایید کرد که حدود یک ساعت موسیقی جدید به بازی اضافه شده که تعدادی از آن‌ها بین کارهای مورد علاقه‌ی شخص اوست.

از ویژگی‌های بازی Death Stranding: Director’s Cut رونمایی شد این عنوان در واقع نسخه‌ی ریمستر بازی تحسین‌شده‌ی Death Stranding، چند شب پیش در رویداد سونی جدیدترین اثر آقای هیدئو کوجیما به همراه محتوای گیمپلی و مراحل داستانی جدید است. این بازی در تاریخ ۲ مهرماه برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

قابل توجه است کسانی که این عنوان را برای PS4 خریداری کرده بودند می‌توانند بازی خود را با پرداخت ده دلار به ویرایش جدید برای PS5 ارتقا دهند

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *