۰

بتای بازی Gran Turismo 7 احتمالا به زودی آغاز می‌شود.

بازی Gran Turismo 7

بتای بازی Gran Turismo 7 احتمالا به زودی آغاز می‌شود.

طرفداران در وبسایت پلی استیشن نشانه هایی از آغاز بتای GT7 پیدا کرده اند، مسئله نخستین بار از طریق برنامه‌ی Experience PlayStation کشف شد. برای دسترسی به این بخش باید ابتدا به قسمت مربوطه در سایت پلی‌‌استیشن مراجعه کرده سپس با انتخاب Start Quest و Related Campaigns و در نهایت با انتخاب Italia Quest به موردی تحت عنوان Gran Turismo 7 Beta (Test) دست یابید. به نظر می‌رسد که این قسمت هنوز به طور کامل فعال نشده باشد زیرا پس از تماشای دموی GT7، یک کد ۱۲۳۴-۵۶۷۸-۹۰۱۲ در اختیار شما قرار می‌گیرد که قابل استفاده نیست. اما به نظر می‌رسد که در آینده‌‌ای نزدیک شاهد انتشار تست بتای بازی خواهیم بود.

بازی‌های Gran Turismo 7 و عنوان جدید God of War برای پلی‌استیشن ۴ تایید شدند آقای هرمن هالست، رییس استودیوهای پلی‌استیشن در مصاحبه‌ای تایید کرد جدیدترین بازی‌های فرنچایزهای گاد آو وار و گرن توریزمو علاوه بر کنسول پلی‌استیشن ۵ برای پلی استیشن ۴ نیز در دست توسعه قرار دارند. همچنین بیان شد روند توسعه‌ی بازی Horizon: Forbidden West برای عرضه در تعطیلات پایان سال جاری به خوبی پیش می‌رود اگرچه زمان انتشار آن هنوز قطعی نیست و در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد

گرن توریزمو برای اولین بار مسابقات اتومبیل رانی را به المپیک می‌آورد کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد قبل از المپیک توکیو سری رویدادهای ورزشی مجازی از تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه تا ۲ تیرماه برگزار خواهد کرد که Olympic Virtual Series نام دارد. این مجموعه برای میزبانی رویدادهای مذکور با پنج فدراسیون سراسری در رشته‌های مربوطه همکاری می‌کند که عبارت‌اند از اتومبیل رانی، دوچرخه سواری، بیسبال، قایقرانی و پاروزنی.

برای اتومبیل رانی بازی Gran Turismo، برای دوچرخه سواری Zwift، برای بیسبال eBaseball Powerful Pro Baseball 2020، برای قایق رانی Virtual Regatta خواهند بود. برای پاروزنی هنوز به صورت رسمی بازی‌ای ندارد و در بیانیه عنوان شده است که به صورت اوپن فرمت خواهد بود و جزییات آن در آینده اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *