۰

احتمال دارد در ماه آینده تریلری از بازی God of War Ragnarok منتشر شود

بازی God of War Ragnarok

از وقتی که شرکت سونی و استودیو Santa Monica از آخرین بازی God of War رونمایی کردند، هیچ تریلر و تصویر رسمی دیگری از آن دریافت نکرده‌ایم. این نسخه جدید ، بازی God of War Ragnarok نام دارد، و می تواند دنباله‌ای شگفت‌انگیز برای ماجراجویی کریتوس و پسر آترئوس باشد؛ شایعات جدید منتشر شده از پخش تریلر گیم پلی بازی در ماه آینده خبر می‌دهند.

بازی God of War Ragnarok

گرچه هنوز عنوان God of War Ragnarok تائید نشده و هنوز نمی‌دانیم اسم دقیق این قسمت از بازی چیست، اما اگر پایان بازی شاهکار God Of War 2018 را تجربه کرده باشید، می‌دانید که تمامی نشانه‌ها به Ragnarök برمی‌گردد که آن‌هم یک سری نبردهای خونین با خدایان است که در آخر باعث آخرالزمان خواهد شد.

در آخر این بازی نشانه‌هایی از شخصیت Thor پدیدار شد و فهمیدیم که این خدای قدرتمند افسانه‌های اسکاندیناوی، با کریتوس و آترئوس روبه‌رو خواهد شد و تمام این‌ها، نوید یک بازی بی‌نظیر را می‌دهند.

بازی God of War Ragnarok

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی God of War Ragnarok در دست نیست و کارگردان بازی هم هر چند وقت یک با تمام شایعات منتشر شده درباره این بازی را تکذیب می کند و علاقه‌ زیادب به انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی ندارد. اگرچه تجربه‌ی قبلی نشان داده است که صحبت‌های این کارگردان ، برای ردگم‌کنی و گول زدن طرفداران بازی می باشد و دیگر کمتر کسی حرف های او را باور می‌کند.

برنامه‌ریزی‌های اولیه حاکی از انتشار بازی God of War Ragnarok در سال جاری میلادی بود اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا انتشار این بازی با تأخیر مواجه شود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بازی جدید God Of War در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *