۰

مایکروسافت به دنبال حذف سرویس Xbox Live Gold است

سرویس Xbox Live Gold

سرویس Xbox Live Gold

بر اساس گزارش جدیدی از جف گراب، مایکروسافت به دنبال حذف سرویس Xbox Live Gold و پایان دادن به پشتیبانی از آن است.

سرویس Xbox Live Gold مدت‌هاست امکان استفاده از بازی‌های چند نفره و آنلاین را برای کاربران ایکس باکس فراهم کرده و هرماه نیز، تعدادی بازی‌های رایگان را برای آنها قرار می دهد. با اضافه شدن سرویس ایکس باکس گیم پس و محبوبیت زیاد آن ،  سرویس Xbox Live Gold تقریبا کم رنگ شده است.

بر اساس گفته‌های جف گراب، حذف سرویس Xbox Live Gold به این زودی ها صورت نخواهد گرفت و ممکن است چندین سال طول بکشد تا به کل این سرویس حذف شود

سرویس Xbox Live Gold

. هدف از این کار، تمرکز روی سرویس ایکس باکس گیم است تا بتوان به‌صورت بهتری به تبلیغ این سرویس آنلاین مبتنی بر حق اشتراک پرداخت. در حال حاضر اشتراک ماهانه هر دو سرویس تحت عنوان گیم پس Ultimate به فروش می‌رسد و با حذف سرویس قبلی، می‌توان تمامی امکانات را با پرداخت یک حق اشتراک در اختیار داشت که کاملاً سیاست منطقی به نظر می‌رسد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت پس از رویداد E3 2021 به این نتیجه رسیده است که سرویس ایکس باکس گیم می‌تواند به راحتی جایگزین سرویس Xbox Live Gold شود و اگر کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا را مشاهده کرده باشید، می‌دانید که تمامی بازی‌های معرفی‌شده همان روز اول برای سرویس گیم پس منتشر می‌شوند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *