۰

از ویژگی‌های بازی Death Stranding: Director’s Cut رونمایی شد.

از ویژگی‌های بازی Death Stranding: Director’s Cut رونمایی شد.

این عنوان در واقع نسخه‌ی ریمستر بازی تحسین‌شده‌ی Death Stranding، جدیدترین اثر آقای هیدئو کوجیما به همراه محتوای گیمپلی و مراحل داستانی جدید است. این بازی در تاریخ ۲ مهرماه برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

قابل توجه است کسانی که این عنوان را برای PS4 خریداری کرده بودند می‌توانند بازی خود را با پرداخت ده دلار به ویرایش جدید برای PS5 ارتقا دهند

بازی Death Stranding عملکرد موفقیت آمیزی روی پی سی داشته است

شرکت ناشر بازی Death Stranding یعنی ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) که زیرمجموعه‌ی کمپانی بزرگ دیجیتال بروس به شمار می‌آید، چندی پیش در جریان گزارش مالی خود اعلام نمود که عرضه‌ی این عنوان بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی موفقیت مالی چشم‌گیری را به همراه داشته و از سال گذشته تاکنون مجموع درآمد بیش از ۲۳ میلیون یورویی را به ثبت رسانده است.

چندی قبل که شایعه شده بود رویداد Sony PlayStation Showcase طی هفته‌های آتی برگزار میشود

منبع این شایعات یکی از کاربران ردیت به نام Navtra است که پیش از این نیز اطلاعات صحیحی درباره‌ی Final Fantasy و Death Stranding و Spider-Man منتشر کرده بود. او طی یک پست در انجمن Resetera اعلام کرد که «اگر برنامه‌ها تغییری نکرده باشند، تنها چند هفته تا رویداد تابستانی سونی باقی مانده است.
که بلاخره شاهد رویداد سونی در شبی که گذشت بودیم

چندی پیش هم اعلام شده بود کونامی و کوجیما احتمالا برای ساخت نسخه جدید Silent Hill به توافق رسیده بودن

منبعی نزدیک به WGTC که پیش از این ساخت فیلم جدید Scream و بازسازی Resident Evil 4 را لو داده بودند، مدعی شدند که کار ساخت Silent Hills در Konami دوباره از سر گرفته شده و کوجیما هم مسئول ساخت آن است. علاوه بر این، گفته شده نورمن ریدوس و گی‌یرمو دل تورو که پیش از این در Death Stranding حضور داشتند، فعلا در این پروژه نقشی ندارند اما Konami در حال مذاکره با آن‌هاست تا به نتیجه‌ای برسد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *