۰

آموزش فورتنایت : مکان قرار دادن هدیه های خوشامد گویی در Holly Hatchery

آموزش فورتنایت

در هفته پنجم بازی فورتنایت ، بازیکنان باید هدایای استقبال و خوشامدگویی را در Holly Hatchery قرار دهند. این نام جدید هالی هجز است و با یک بار بازدید از مکان متوجه تغییر نام آن خواهید شد، چرا که این منطقه توسط بیگانگان تصاحب شده است.

یک مکعب بزرگ اکنون مرکز منطقه را در بر می گیرد و دیتا ماینر ها می گویند که در ادامه فصل ، این مکعب بزرگتر خواهد شد و مکانیک های جدید بازی با جاذبه کم را به جزیره وارد می کند. اما در حال حاضر ، بیایید بر روی مکانهای استقبال تمرکز کنیم و ۳۰،۰۰۰ XP را به راحتی به دست آوریم. این چالش از چهارشنبه ۷ ژوئیه بصورت مستقیم قابل بازی می شود.

آموزش فورتنایت

هنور مشخص نیست که اینکار توسط سانی دستور داده شده است تا یک بار دیگر با آغوش باز از بیگانگان استقبال کند یا این یکی دیگر از مأموریت های نفوذ اسلون است؟ شما باید به هالی هچری بروید و دو هدیه خوش آمد گویی برای انجام این Legendary Quest  در آنجا قرار دهید.

خوشبختانه تمام این مکان ها در کنار یکدیگر هستند و اگر بتوانید از دست دشمنان دیگر در امان بمانید ، به راحتی می توانید این چالش را تکمیل کنید .

در ادامه می توانید این مکان ها را مشاهده کنید :

آموزش فورتنایت

زیر درخت در شمال غربی
در باغ در دار در شمال
کنار خانه سگ در شمال شرقی
در پشت در غربی ترین خانه منطقه
در جلوی در غربی ترین خانه
در حصار جلوی در فروشگاه
در پشت در خانه جنوبی

تکمیل کردن دو مورد از  آنها این Legendary Quest را به پایان می رساند و ۳۰،۰۰۰ XP دیگر را به شما اضافه خواهد کرد و همچنین چندین Battle Star به شما خواد داد که با آن می توانید آیتم های مختلف بتلپس را خریداری کنید.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *