۰

رندر های جدید سامسونگ Galaxy Z Fold3 منتشر شد

Galaxy Z Fold3

Samsung Galaxy Z Fold3 5G یک راز مخفی بسیار بد بوده است ، چرا که هفته به هفته اطلاعات جدید آن در حال لو رفتن است و ما تصویر کامل تری از مشخصات و طراحی کلی آن به دست می آوریم.

اما نکته ای که کاملاً قطعی نیست این است که دوربین سلفی داخلی روی صفحه نمایش تاشو ، همانطور که بسیاری از عکس ها نشان می دهد ، یک ناچ مانند Z Fold2 5G یا یک دوربین زیر صفحه نمایشگر خواهد بود.

آخرین رندر های ارائه شده از Ice universe به وضوح یک دوربین زیر صفحه نمایشگر را نشان می دهد.

Galaxy Z Fold3

سامسونگ همچنین اشاره کرده است که این طرح از Galaxy Z Fold3 5G درواقع نسل اول از تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش است و در نیمه دوم سال ، تکنولوژی نسل دوم آن را رونمایی خواهد کرد و این اختراع آنها می تواند یکی از مهمترین پروژه های این نسل از دنیای تکنولوژی باشد. با اینکار ، مشکلات نورپردازی خیلی از گوشی ها و تبلت ها نیز از بین خواهد رفت.

Galaxy Z Fold3

Samsung Galaxy Z Fold3 5G در تاریخ ۱۱ آگوست با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم ، در رنگ های سبز ، مشکی و سفید مایل به صورتی عرضه می شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش تاشو ۷.۵۵ اینچی و یک نمایشگر خارجی ۶.۲۳ اینچی ، هر دو ۱۲۰ هرتز خواهند بود. پشتیبانی از S Pen و استاندارد مقاومت در برابر آب IP  نیز در آنها وجود دارد. همچنین انتظار داریم یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ وات داشته باشیم.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *