۰

گوشی Huawei nova 8i با اسنپدراگون ۶۶۲ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی Huawei nova 8i

سری نوا ۸ هواوی تاکنون شامل چهار تلفن هوشمند – nova 8 5G ، nova 8 Pro 4G ، nova 8 Pro 5G و nova 8 SE بوده است . امروز با افزودن عضو جدید به این سری  به نام nova 8i ، این تعداد به پنج تغییر می کند.

گوشی Huawei nova 8i

گوشی Huawei nova 8i با اسنپدراگون ۶۶۲ ، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ۶۶ وات معرفی شد.

nova 8i دارای یک صفحه نمایش LCD با کیفیت ۶.۶۷ “FullHD + است که توسط Huawei به عنوان” نمایشگر بدون لبه “معرفی شده است که توسط حاشیه های ۱.۳ میلی متری در سمت چپ و راست و یک حاشیه ۱.۳۵ میلی متری در بالای صفحه احاطه شده است. صفحه نمایش دارای یک ناچ در گوشه بالا سمت چپ است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

پنل عقب Huawei nova 8i چهار دوربین را در داخل یک پنل دایره ای قرار داده است. لنز های این دوربین شامل یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز الترا واید ۸ مگاپیکسلی ،یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در آخر یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. هواوی می گوید که قاب پشتی دارای انحنای ۴ بعدی است که “تاچ را فوق العاده نرم تر می کند و لبه های گرد و دقیق ساخته شده را ارائه می دهد”.

گوشی Huawei nova 8i

Huawei nova 8i دارای Snapdragon 662 با ۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. و در بخش نرم افزاری آن ، دارای Android 10 با EMUI 11 خواهد بود.

گوشی Huawei nova 8i از یک خواننده اثر انگشت نصب شده در کنار گوشی و یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری بهره می برد که با شارژر همراه ۶۶ وات در عرض ۱۷ دقیقه از ۰ به ۶۰ درصد رسیده و در ۳۸ دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

گوشی Huawei nova 8i
گوشی Huawei nova 8i
گوشی Huawei nova 8i

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *