۰

آموزش فورتنایت : محل Alien Artifact در هفته پنجم

فورتنایت

آموزش فورتنایت : محل Alien Artifact در هفته پنجم

دیگر چیزی به شروع هفتم پنجم بازی فورتنایت در فصل ۷ آن نمانده است و انتظار می رود که چالش های جدید و مخصوص به آن ، پنجشنبه ، ۸ ژوئن ، در بازی ظاهر شوند.
یافتن این Alien Aritfact ها می تواند بعضی وقت ها بسیار مشکل باشند زیرا هر هفته در مکان های جدیدی از نقشه بازی قرار می گیرند . اگر به دنبال این هستید که چگونه در هفته جدید ، Alien Artifact ها را پیدا کنید ، در ادامه می توانید آموزش آن را مشاهده کنید :

آموزش فورتنایت

یک بار دیگر مانند هفته های قبل ، پنج مکان مختلف وجود دارد که می توانید در آن ها Alien Artifact ها را پیدا کنید. هر کدام از آنها مکان پنج آرتیفکت دیگر را به شما می دهد ، بدین معنی که این هفته می توانید ۲۰ مورد از آنها را به موجودی خود اضافه کنید ، حتی قبل از اینکه به فکر صندوقچه های Cosmic باشید ، که به صورت تصادفی در حالت های Battle Royale در تیم های دو نفره یا بزرگتر ظاهر می شوند ، بیوفتید.

می توانید Alien Artifact های هفته ۵ را در مکان های زیر پیدا کنید:

در یک اردوگاه کوچک در شمال شرقی Craggy Cliffs
نزدیک زمین بسکتبال در Retail Row
بالای برج ساعت در Misty Meadows
در اتاق زیر شیروانی خانه آبی در جنوب شرقی Believer Beach
بالای آلاچیق وسط Pleasant Park

کاراکتر Kymera در Tier 1 بتلپس، می تواند در انواع ویژگی ها از جمله رنگ زره ، رنگ پوست ، رنگ چشم ، شکل سر و موارد دیگر سفارشی شود.برای باز کردن هر کدام از ویژگی های Kymera باید بین ۲ تا ۱۷ آرتیفکت برای آن بپردازید . همچنین برای باز کردن قفل گرانترین مورد در هر دسته ، ابتدا باید قفل سایر موارد را قبل از آن در همان گروه باز کنید.
پس اگر باز کردن استایل های مختلف این کاراکتر برای شما مهم است ، پس به هیچ وجه نباید چالش های هفتگی بازی را از دست بدهید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *