۰

آموزش فورتنایت : پیدا کردن مناطق مورد علاقه Farmer Steel

آموزش فورتنایت

در یکی دیگر از چالش های هفته ۴ بازی فورتنایت، باید از مکان های مورد علاقه Farmer Steel دیدن کنید. طبق معمول در این چالش های ، شما به احتمال زیاد نمی دانید دقیقاً کجا باید بروید – Farmer Steel فقط یک آشناست. اما ما موقعیت دقیق جایی که اپیک گیمز آن را مکان مورد علاقه Farmer Steel می خواند را پیدا کرده ایم و روی نقشه علامت زده ایم :

آموزش فورتنایت

اگر فقط یک چیز در مورد Farmer Steel بدانید ، این است که این مرد عاشق غذا خوردن است. در هفته چهارم بازی ، مکان های مورد علاقه او به عنوان سه رستوران جداگانه که در سراسر آپولو پراکنده شده اند ، تعریف شده است. اگر شما یک بازیکن حرفه ای هستید ، ممکن است فقط نام بردن این مکان ها برای رفتن به آنجا برای شما کافی باشد ، اما اگر کمی مطمئن نباشید ، این مکان ها را در زیر نشان خواهیم داد. مکانهای مورد علاقه Farmer Steel را می توان در این نقاط یافت:

رستوران Sticks در Craggy Cliffs
Pizza Pit در شمال شرقی Corny Complex
Durrr Burger در جنوب شرقی Holly Hedges یا Holly Hatchery

آموزش فورتنایت

ما نام جدید Holly Hedges را یادداشت می کنیم زیرا انتظار می رود که این تغییر خیلی زود اتفاق بیفتد ، در حالی که چالش های هفته ۴ از قبل به این مکان با نام جدید آن اشاره کرده اند. برای تکمیل این چالش باید از هر سه مکان بازدید کنید و با توجه به فاصله آنها ، احتمالاً برای بازدید از همه آنها حداقل به دو دور نیاز خواهید داشت .

حدس ما این است که Farmer Steel را در هیچ یک از این مکان ها پیدا نخواهید کرد ، زیرا ظاهرا او پس از اینکه صراحتا به بیگانگان انتقاد کرده بود ، توسط بیگانگان ربوده شده است.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *