۰

Xbox کنسول رسمی بازی Battlefield 2042 خواهد بود

بازی Battlefield 2042

توسعه دهنده DICE و ناشر Electronic Arts از همکاری جدید مایکروسافت برای قرار دادن Xbox به عنوان کنسول رسمی Battlefield 2042. خبر داده اند ، اما این بدان معنا نیست که این بازی منحصر به Xbox است.

طبق اعلامیه مطبوعاتی ، به طور خاص ، Xbox Series S و Series X “کنسول های رسمی Battlefield 2042” هستند. هر سه شرکت گفتند که این کار برای “اطمینان از اینکه ورودی بعدی در فرنچایز Battlefield بهترین بازی موجود است” انجام شده است. دقیقاً مشخص نیست که DICE و EA چگونه از سخت افزار Xbox Series X | S بهره خواهند برد و این که برای بازیکنان Battlefield 2042 در سیستم عامل های دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بازی Battlefield 2042

DICE و EA چهار همکاری دیگر را برای آماده سازی اکران Battlefield 2042 در ماه اکتبر اعلام کردند: Nvidia (برای “بهترین تجربه در کامپیوتر”) ، Logitech (برای “اطمینان از اینکه بازیکنان از یکپارچه سازی Logitech برخوردار هستند)” ، Polaris (برای “فرصت دادن به بازیکنان برای استفاده از Polaris درست در وسایل نقلیه Battlefield 2042 “) ، و WD_BLACK (برای اطمینان از اینکه” گیمرها بهترین تجربه بازی ممکن را دارند “).

ظاهراً هر پنج مشارکت برای تقویت عملکرد بازی Battlefield 2042 در هر دو پلتفرم PC و Xbox شکل گرفته است. نه DICE و نه EA توضیح نداده اند که آیا این معاملات بر بازی روی کنسول های PlayStation تأثیر می گذارد یا خیر ، اگرچه Battlefield 2042 در PS4 و PS5 در ماه اکتبر راه اندازی می شود.

بازی Battlefield 2042

Battlefield 2042 آخرین ورودی در فرنچایز سری بتلفیلد است که مدتهاست ادامه دارد. این بار ، تمرکز بر نبردهای در مقیاس بزرگتر است. Battlefield 2042 دارای ۱۲۸ بازیکن در هر مسابقه بر روی کنسول های فعلی و کامپیوتر است ، که در صورت عدم امکان پر کردن بازی توسط بازیکنان واقعی ، سرورها با رباتها پر می شوند.

Battlefield 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر برای رایانه های شخصی ، پلی استیشن ۴ ، پلی استیشن ۵ ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X | S راه اندازی می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *