۰

فیلبرداری فیلم Aquaman 2 با معرفی نام Necrus آغاز شد

فیلم Aquaman 2

جیمز وان فیلمبرداری فیلم Aquaman 2 را با معرفی نام جدیدی آغاز کرده است که می تواند اشاره ای به دنباله داستان داشته باشد.

در یک پست اینستاگرامی ، وان عکسی از کلاکتی که برای مجموعه Aquaman 2 استفاده شده بود را به اشتراک گذاشت. این کلاکت در یک غار یخی قرار گرفته و به جای عنوان فیلم ، کد رمز “Necrus” بر روی صفحه دیده می شود.

فیلم Aquaman 2

با توجه به اینکه وان قبلاً اعلام کرده بود که Aquaman and the Lost Kingdom عنوان رسمی این دنباله است ، اما استفاده از این نام قابل توجه است. در پست قبلی اینستاگرام ، وان عکسی از جلسه تولید را با عنوان پادشاهی گمشده به وضوح قابل مشاهده به اشتراک گذاشت.

اما سر صحنه ، کارگردان تصمیم گرفته است با استفاده از نام Necrus فیلمبرداری کند. با این حال ، یک رابطه کاملاً واضح بین این دو نام وجود دارد.

نام Lost Kingdom ظاهراً اشاره به هفت پادشاهی آتلانتیس است. شش پادشاه در حال حاضر نشان داده شده است ،و این به این معنی است که یک پادشاه هنوز مانده است…

در کمیک های DC ، نام Necrus  یکی دیگر از شهرهای از گمشده زیر آب است . نکروس در هیچ مکانی وجود ندارد اما در زمان های ظاهراً تصادفی در نقاط مختلف اقیانوس ظاهر می شود. دلیل این امر آن است که نکروس توسط دستورات یک بیگانه اداره می شود.

فیلم Aquaman 2

فرمانروای نکروس ، ظالمی به نام مونگو است که بر تمدنی نظامی گرا حکمرانی می کند. به نظر می آید که این فیلم دنباله بسیار خوبی برای Aquaman باشد و ممکن است که در آن شاهد رویارویی نکروس و قهرمان داستان باشیم.

اولین فیلم Aquaman یک ماجراجویی به سبک ایندیانا جونز بود ، اما وان می گوید که می خواهد کمی ترس را به دنباله این فیلم اضافه کند و آن را جدی تر کند.

فیلم Aquaman 2 فیلم Aquaman 2 فیلم Aquaman 2

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *