۰

Xbox Cloud Gaming روی سیستم عامل های ویندوز و iOS در دسترس قرار گرفت

Xbox Cloud Gaming

مایکروسافت تأیید کرده است که Xbox Cloud Gaming در کامپیوتر های شخصی و iOS در دسترس همه مشترکین Xbox Game Pass Ultimate قرار گرفته است. علاوه بر این ، این سرویس هم اکنون توسط سخت افزار سفارشی Xbox Series X تأمین می شود.

این سیستم قبلا توسط سخت افزار Xbox One S پشتیبانی می شد ، Xbox Cloud Gaming در سپتامبر ۲۰۲۰ برای دستگاه های تلفن همراه اندروید معرفی شد و دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی را با استفاده از یک کنترلر سازگار امکان پذیر می کند (بیش از ۵۰ بازی دیگر هم از کنترل لمسی پشتیبانی می کنند).

Xbox Cloud Gaming

در ماه آوریل ، مایکروسافت دعوت از اعضای Xbox Game Pass Ultimate را به Cloud Gaming برای کامپیوتر های شخصی ویندوز ۱۰ و دستگاه های اپل از طریق مرورگرهای Edge ، Chrome و Safari آغاز کرد. این سرویس امروز به روی همه مشترکان Game Pass در رایانه های شخصی و iOS باز شده است و همچنین با ارائه “پیشرفت های چشمگیر” در تجربه کلی ، این سرویس ارتقا یافته است.

Xbox Cloud Gaming

معاون Cloud Gaming و رئیس کاترین گلوکشتاین در Xbox Wire نوشت: “Xbox Cloud Gaming اکنون با سخت افزار سفارشی Xbox Series X تأمین می شود.” “ما مرکز داده های مایکروسافت را در سراسر جهان با سریعترین و قدرتمندترین سخت افزار Xbox به روز رسانی کرده ایم تا زمان لود سریعتر ، نرخ فریم بهتر و تجربه نسل جدید بازی را به شما ارائه دهد.

“برای اطمینان از کمترین تأخیر ، بالاترین کیفیت تجربه در بین گسترده ترین مجموعه دستگاه ها ، با سرعت ۱۰۸۰p و حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه کیفیت استریم آن خواهد بود. در ادامه ما به نوآوری و اضافه کردن ویژگی های بیشتر برای ارتقا تجربه بازی در فضای ابری ادامه خواهیم داد. “

مایکروسافت همچنین از مجموعه جدیدی از لوازم جانبی طراحی شده برای Cloud Gaming در iOS رونمایی کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *