۰

نمایش بازی God of War Ragnarok به احتمال زیاد در رویداد بعدی پلی‌استیشن

God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok به احتمال زیاد در رویداد بعدی پلی‌استیشن با نمایشی از گیم‌پلی حضور خواهد داشت

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شپشال (Shpeshal)، منبع داخلی مشهور مایکروسافت و ایکس‌باکس، پلی‌استیشن قصد دارد در رویداد بعدی خود نمایشی از گیم‌پلی God of War بعدی به نمایش بگذارد. به احتمال زیاد این نمایش شبیه به تریلر رونمایی از God of War 2018 باشد.

احتمال عرضه بازی God Of War Ragnarok برای PS4 بسیار کم است

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی یک منبع داخلی با پیشینه معتبر، مورد انتظارترین بازی پلی‌استیشن یعنی God of War Ragnarok، تنها برای پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد و با یک اثر میان-نسلی (Cross-Gen) مواجه نیستیم. این منبع داخلی که ناوترا نام دارد می‌گوید: همیشه قرار بود بازی‌های Miles Morales ،Horizon و Sackboy به صورت میان‌-نسلی عرضه شوند در حالی که Demon’s Souls Remake ،Ratchet & Clank: Rift Apart و GOW 2 به صورت اختصاصی برای کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن توسعه پیدا می‌کنند. البته امکان این که اطلاعات غلط به من رسیده باشد همیشه وجود دارد

همچنین استودیوی سانتا مونیکا سازنده‌ی سری God of War، به دنبال نیرو برای کار بر روی یک پروژه‌ی فانتزی بود

چندی پیش هم یک آگهی شغلی جدید توسط سانتا مونیکا منتشر شد که نشان می‌داد بازی جدید این استودیوی مشهور، اثری با مضمون فانتزی است. این فهرست شغلی به جذب یک طراح تصاویر مفهومی شخصیت‌ها اشاره داشت. در مسئولیت این بخش به مشارکت‌های خلاقانه و مشارکتی قوی در زمینه‌هایی برای کمک به توسعه و خلق بیشتر شخصیت‌های درون بازی، زبان بصری و ایجاد مجموعه‌ی قوانین برای دنیاهای مبتنی بر فانتزی اشاره شده است. در همین حال، توضیحاتی مانند “مهارت‌های قوی در طراحی با توانایی ارائه‌ی شخصیت‌های فانتزی، واقعی و باورپذیر و همچنین موجودات مختلف” نیز بیان شده‌اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *