۰

بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard همانند Black Ops Cold War 2 خواهد بود

Call of Duty: Vanguard

بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard همانند Black Ops Cold War 2 خواهد بود.

این روز‌ها شایعات زیادی در رابطه با Call of Duty: Vanguard در سراسر اینترنت، در حال گردش می‌باشد. ظاهراً تمامی استودیوهای اکتیویژن در حال کمک کردن به استودیوی Sledgehammer Games، که توسعه‌دهنده‌ی این بازی می‌باشد، هستند. شایعات قبلی حکایت از آن داشتند که عنوان Call of Duty: Vanguard قرار است که برای مدت زمانی طولانی به تأخیر بیافتد، اما همچنان انتظار می‌رود که این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

براساس آخرین اظهارات تام هندرسون، به دلیل مشکلات توسعه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard، بخش چندنفره‌ی عنوان مذکور تفاوتی با Black Ops Cold War 2.0 نخواهد داشت و هیچگونه تغییرات و امکانات منحصر به فردی به بازی اضافه نخواهد شد.

آکتیویژن در حال کار بر روی یک نسخه بزرگ از سری Call Of Duty برای عرضه روی پلتفرم موبایل است

اکتیویژن در آگهی استخدامی استودیوی جدید خود نوشت:
اولین پروژه‌ی ما یک بازی موبایل AAA جدید در مجموعه‌ی Call of Duty است و ما به دنبال افراد با استعداد با پیش زمینه‌ توسعه‌ی عناوین موبایل، کنسول و رایانه‌های شخصی هستیم که نسبت به کار خود اشتیاق داشته و مثل ما به پتانسیل تجربه‌ی بازی‌های AAA بر روی موبایل باور دارند.
ما به شدت برای جمع آوری اعضای تیم‌های خود و شروع به کار هیجان زده هستیم و شما را دعوت می‌کنیم تا برای سخت یک چیز خاص به ما ملحق شوید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *