۰

۱۰ عنوان از بهترین بازی های مینیمالیستی ۲۰۲۱

بهترین بازی های مینیمالیستی

بهترین بازی های مینیمالیستی

اکثر بازی های کامپیوتری پر از فضا های شلوغ و رنگارنگ و با گرافیک های بسیار بالا هستند تا بتوانند نظر مخاطب و پلیر را به خود جلب کنند. اما در این میان بازی هایی وجود دارند که بسیار ساکت تر ، ساده تر و آرامش بخش تر هستند و بدون داشتن هیچ گرافیک خاصی می توانند علاوه بر آرامش دادن ، کا را به فکر بیاندارند.

در این لیست ، ما ۱۰ عنوان از بهترین بازی های مینیمالیستی را که باید در سال ۲۰۲۱ تجربه کنید، شامل بهترین بازی های پازل مینیمالیستی و بهترین بازی های مستقل مینیمالیستی در کامپیوتر های شخصی ، Xbox ، PlayStation ، Nintendo و دستگاه های تلفن همراه را قرار خواهیم داد :

Islanders

بهترین بازی های مینیمالیستی

Islanders یک بازی شهرسازی است که با استفاده از رنگ های محدود ، UI و مکانیک بسیار ساده در قلب بازی های مینیمالیسم قرار می گیرد.

در این بازی، شما می توانید شهرهای زیبایی ایجاد کنید که به هیچ یک از کارهای مدیریت منابع به طور معمول در این ژانر زیاد شاهد آن هستیم مرتبط نیست.

در عوض ، این بازی به شما این امکان را می دهد تا با قرار دادن قطعه های مختلف که از نظر استراتژیک بسیار مهم هستند، توجه خود را به سمت ساختن و بزرگ کردن روستاهای خود به گسترده کردن شهر معطوف کنید.

Skate City

بهترین بازی های مینیمالیستی

Skate City یک بازی آرکید ۲.۵D اسکیت بورد است که دارای کنترل های آسان برای استفاده و گرافیک های سه بعدی بصری است.
در این بازی، شما به عنوان یک اسکیت باز که قابل تنظیم در سه سطح مختلف است ، بازی می کنید که بر اساس نقاط برجسته اسکیت در لس آنجلس ، اسلو و بارسلونا تنظیم شده است.

آنچه Skate City را از سایر بازی های اسکیت بورد مانند THPS ، Skater XL یا Session متمایز می کند ، سیستم ترفند مینیمالستی آن است که به شما امکان می دهد حرکت های مختلف و ساده را با یکدیگر ترکیب کنید.

Klocki

بهترین بازی های مینیمالیستی

Klocki با مینیمالیست های درون ذهن ایجاد شده است ، یک بازی پازلی و آرامش بخش است که تعداد زیادی پاستل و اشکال کاملاً مشخص را در سبک هنری خود گنجانده است.

هر معمای آن شما را مجبور به تغییر بلوک ها و کاشی ها به منظور تکمیل مسیرها می کند.

همانطور که پیشرفت می کنید ، مکانیک ها و اشکال جدیدی معرفی می شوند ، و شما را مجبور به استفاده از رویکردهای جدید می کنند بدون اینکه مشکل را خیلی زیاد کنید.

Superhot

بهترین بازی های مینیمالیستی

Superhot با معرفی یک مکانیک زیرکانه، خود را از بازی های سنتی FPS متمایز می کند. در این بازی زمان فقط وقتی به جلو می رود که شما نیز همین کار را انجام دهید.

این مکانیک زمان کافی را برای ارزیابی تهدیدات و تعیین بهترین روش برای مبارزه را در اختیار بازیکن قرار می دهد .

برای اطمینان از اینکه مبارزات همیشه قابل ارزیابی هستند ، بازی از یک سبک هنری مینیمالیستی استفاده می کند که در انتقال اطلاعات بسیار عالی عمل می کند: دشمنان همیشه قرمز هستند ، محیط ها سفید و سلاح ها سیاه هستند.

Return of the Obra Dinn

بهترین بازی های مینیمالیستی

Return of the Obra Dinn یک بازی کارآگاهی جذاب است که علی رغم داشتن حداقل تصاویر بصری ، موفق به ایجاد یک جو زیبا و مینیمالیستی شده است.

 در بازی شما به عنوان کسی که ایفا نقش می کنید که با استفاده از ساعت جیبی سفر به زمانش که به او امکان می دهد لحظه های منتهی به مرگ شخصی را دوباره پخش کند، در مورد ناپدید شدن خدمه کشتی تحقیق کنید.

این ابزار به شما امکان می دهد سرنخ هایی را با هم جمع کنید و در مورد آنچه که در طول سفر برای هر یک از خدمه رخ داده است نتیجه بگیرید.

The Unfinished Swan

بهترین بازی های مینیمالیستی

این بازی توسط سازندگان What Remains of Edith Finch ، The Unfinished Swan  ساخته شده است که یک بازی ماجراجویی مینیمالیستی درباره پسری است که سعی در یافتن یک قو دارد که از یک نقاشی فرار کرده است.

داستان استعاره ای از رابطه شخصیت اصلی با مادرش است که یک نقاش بوده و اخیرا درگذشته است.
گیم پلی به شما این امکان را می دهد تا در محیط های سه بعدی سورئال گشت و گذار کنید ، معماها را حل کنید ، و رنگ آمیزی کنید تا مراحل را اتمام برسانید.

Baba Is You

بهترین بازی های مینیمالیستی

Baba Is You یک بازی پازل مینیمالیستی است که از اشیا تعامل پذیر برای نمایش مکانیک های خود استفاده می کند و به شما امکان می دهد منطق بازی را دستکاری کنید.

به عنوان مثال ، شما با دیواری محکم روبرو می شوید که برای جمع آوری پرچم باید از آن عبور داده شود ، و عبارت “Wall Is Stop” در نزدیکی آن قرار دارد ، بنابراین کلمه “Stop” را برای عبور از آن حذف می کنید. در حالی که بازی به سرعت در سطح دشواری قرار می گیرد ، تصاویر و طرح بندی های ساده ، باعث می شود که صفحه شما خالی تر شود تا بتوانید روی پازل ها تمرکز کنید.

 

بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG

Mini Metro

بهترین بازی های مینیمالیستی

Mini Metro یک بازی پازل مینیمال و مبتنی بر استراتژی است که شما را با طراحی چیدمان مترو برای شهرهای شلوغ در سراسر جهان موظف می کند.

هر نقشه را با سه ایستگاه شروع می کنید که با ترسیم مسیرهایی که به عنوان خط مترو عمل می کنند ، با محدودیت تعداد مسافرینی که هر ایستگاه و قطار می تواند تحمل کند ، به هم متصل می کنید.

این بازی شما را مجبور می کند که به دقت در مورد قرار دادن مکان اشیا مختلف فکر کنید و مسیریابی ها را تنظیم کنید تا از تأخیر جلوگیری کرده و مطمئن شوید که همه چیز تا حد ممکن روان است.

Incredibox

بهترین بازی های مینیمالیستی

نکته جالب در مورد بازی های مینیمالیستی این است که آنها با گذشت سالها خیلی بهتر به یاد می مانند. این مورد در باره این بازی نیز وجود دارد.

بازی به کمک ابزار های مختلف، به شما امکان می دهد با استفاده از نمونه های beatbox در ۸ سبک موسیقی مختلف ، آهنگ هایی را ایجاد کنید که می توانند در هر موسیقی مورد نظر شما استفاده شوند.

این بازی یک سرگرمی بسیار زیبا و کم حجم است و حتی به شما امکان ذخیره ، دانلود و به اشتراک گذاری میکس ها به صورت آنلاین با سایر افراد را می دهد.

Inside

بهترین بازی های مینیمالیستی

Inside و مدل قبلی آن Limbo نمونه های بسیار خوبی از پلتفرمرهای پازل مینیمالیستی هستند ، بنابراین اگر از طرفداران این سبک هستید ، قطعاً چشم به راه پروژه های آینده توسعه دهنده Playdead باشید.
در آن ، شما به عنوان یک پسر مرموز و گمنام بازی می کنید که وظیفه دارد یک مرکز عجیب و غریب را با چندین طبقه و منطقه جستجو کند که فقط با حل یک سری معماهای platforming قابل دسترسی است.

هر مانع مکانیکی جدید را معرفی می کند که باعث می شود بازی حالت تکراری به خود نگیرد و همینطور شما را به تفکر وادارد.

بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستی بهترین بازی های مینیمالیستیبهترین بازی های مینیمالیستی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *