۰

تغییرات فصل ۵ بازی Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty Mobile

فصل چهارم بازی Call of Duty Mobile بالاخره در حال تمام شدن است و فصل پنجم آن از هفته‌ی آینده شروع به کار خواهد کرد . فصل جدید آن « In Deep Water» نام دارد،  و سلاح ها و نقشه‌های جدیدی را به بازی اضافه می کند . در این مقاله یک نگاه کلی به تغییرات فصل جدید بازی Call of Duty Mobile خواهیم انداخت :

استودیو اکتیویژن تا به الان تریلر های مختلفی از فصل جدید کالاف دیوتی موبایل منتشر کرده است به طور واضحی در آن مشخص است که نقشه‌های این فصل با تم طوفان و اقیانوس منتشر خواهند شد. از اسامی نقشه ها هم مشخص است که این فصل به کل دارای یک تم مبارزات دریایی خواهد بود.

بازی Call of Duty Mobile

مپ های جدید بازی Call of Duty Mobile

در این فصل جدید ۳ نقشه جدید و کاملا متفاوت به بازی اضافه شده است. اولین نقشه که Suldal Harbor نام دارد، خیلی بزرگ نیست و تقریبا فضای تنگی برای مبارزات رودرو دارد و از حالت های ۵v5 و ۱۰v10 نیز پشتیبانی می‌کند. در این نقشه به طور دائم همه جا در حال بارندگی و طوفان های شدید است که یک حال و هوای و حس خاصی را به شما منتقل می کند.

دومین نقشه آن Docks نام دارد. فضای این مپ بسیار کوچک است و شما حتما باید از تکنیک های شوتینگ خوبی برخوردار باشید تا بتوانید در این مپ زنده بمانید؛ همچنین این نقشه مخصوص کسانی است که از بازی های پر هیجان و بدون مخفی کاری لذت می برند. خوشبختانه مپ Docks در حالت Gunfight هم قابل دسترسی خواهد بود.

بازی Call of Duty Mobile
بازی Call of Duty Mobile
بازی Call of Duty Mobile

سومین نقشه Aniyah Incursion نام دارد که درواقع یک قصر خراب شده و پر از اقلام و سلاح‌های نظامی است این مپ از دو مپ دیگر بازی بسیار بزرگتر خواهد بود و فضای بسیار بزرگتری را برای مبارزه در اختیار شما قرار خواهد داد. مودهای ۱۰v10، Ground Mission و Attack of the Undead نیز برای این مپ در دسترس خواهند بود.

مود ها و رویداد های جدید بازی Call of Duty Mobile

در فصل جدید این بازی ، چند مود جدید نیز به آن اضافه شده است. اولین مود Cranked: Confirmed نام دارد که ترکیبی از حالت های Kill Confirmed و Cranked است. در این مود شما با کشتن دشمنانتان امتیاز به دست خواهید آورد و همچنین در کنار تایمر شما ریست خواهد شد که باعث می شود بتوانید زمان بیشتری در بازی زنده بمانید.

مود دوم Ground Mission نام دارد که بسیار به حالت ۱۰v10 شبیه است و نسبت به دیگر مودها، مهیج‌تر است. علاوه بر مود های جدید، رویداد های تازه نیز به بازی اضافه شده است. برای مثال Gung-Ho به شما اجازه می‌دهد تا هنگام دویدن بتوانید ریلود کنید و یا نارنجک پرتاب کنیدکه این قابلیت تا به الان در نسخه‌ی موبایل وجود نداشت.

بازی Call of Duty Mobile

 یک رویداد جذاب دیگر نیز به نام Sea of Steel به بازی اضافه‌شده است که بسیار با تم جدید طوفانی آن سازگار است . شما در ابتدا باید تیم خود را از میان دو گروه فدراسیون و گوست انتخاب کنید و سپس با کشتن دشمنان و رسیدن به نقطه مورد نظر تیم خود را برنده بازی کنید.

سلاح ها جدید و بتل پس فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile

فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile چند سلاح جدید را به این بازی اضافه می کند.  تفنگ های CR-56 AMAX و شات‌گان دولول ۷۲۵ را که مربوط به بازی Modern Warfare است را  نیز می توانید با خرید بتل پس بازی به دست بیاورید.

بتل پس فصل پنجم Call of Duty Mobile شامل ۵۰ لول مختلف است که پر از آیتم های جذاب و مختلف است و برای خرید آن باید ۲۲۰ CP بپردازید.

فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile در تاریخ ۷ تیر ماه و در ساعت ۵ صبح منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *