۰

۵ مورد از بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

این روزه بازی ها در اکثر پلتفرم ها از جمله موبایل های هوشمند ، به صورت آنلاین شده اند و بدون اتصال همیشگی به اینترنت تجربه آنها امکان پذیر نیست.

اما در این میان بازی های بسیار هیجان انگیزی وجود دارند که می توانید آنها را به صورت آفلاین و بودن نیاز به اینترنت تجربه کنید و از آنها لذت ببرید .

در این مقاله ما قصد داریم ۵ مورد از بهترین بازی های شوتر و آفلاین سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم ؛ پس با ما همراه باشید :

Cover Fire

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

Cover Fire یکی از جذاب ترین بازی های شوتر آفلاین برای اندروید است. اگر یک شوتر انفجاری و همه کاره برای اندروید می خواهید ، مطمئنا Cover Fire گزینه خوبی خواهد بود. شما باید از میان لیست های متنوعی از شخصیت ها برای بازی ، یکی را انتخاب کنید و همینطور مجموعه بزرگی از سلاح های مرگبار در آن وجود دارد که می توانید از آنها در برابر دشمنان استفاده کنید.

همچنین بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و به نظر می رسد که درحال تجربه یک بازی کنسولی یا مخصوص کامپیوتر های شخصی هستید.

شما در این بازی باید از چندین سرباز مختلف در جنگ استفاده کنید که هرکدام دارای توانایی های منحصر به فرد و مجموعه مهارت های خود هستند که در طول جنگ به کار شما می آیند. ارتش خود را به سمت پیروزی هدایت کنید و در این بازی مهیج انقلاب را علیه سازمان شیطان بیاورید.

Overkill 3

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

Overkill 3 یک شوتر سوم شخص سرعتی است که شما را در سطوح مختلفی از درجه های سختی قرار می دهد. در این بازی درجه سختی بسیار اهمیت دارد ، زیرا که وقتی به سمت درجات سختی بالاتر می روید ، بازی به شکل عجیبی دشوار می شود و واقعا کار را برای شما سخت می کند.

در این بازی باس فایت هم وجود دارد و یکی از زیبا ترین بخش های آن ، مبارزه با باس های مختلف است ، چرا که هر کدام از آنها روش خاص خود را برای کشته شدن دارند و شما را بسیار به چالش می کشانند.

گرافیک Overkill 3 بسیار چشم نواز است و یک تجربه عالی و هیجان انگیز را باری گوشی های دارای سیتم عامل اندروید رقم می زند.

 

Dead Trigger

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

بازی اصلی Dead Trigger برخلاف دنباله آن یعنی Dead Trigger 2 ،  یک شوتر زامبی محور آفلاین است. شما سلاح های قدرتمندی از جمله Colt 1911 ، Scorpion ، Striker ، Enfield و Minigun به دست می آورید تا هنگام مشاهده زامبی ها ، آنها را بکشید.

علاوه بر این ، بازی ۱۳ آپدیت مختلف را برای کاراکتر بازی برای حفظ هیجان ارائه می دهد.البته اگرچه این روزها بازی به طور فعال توسعه نمی یابد اما نسخه فعلی و اولیه آن به اندازه کافی پایدار است و شما را  به راحتی درگیر خود می کند. اگر همیشه می خواستید زامبی ها را بکشید ، مطمئناً باید Dead Trigger را تجربه کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

Gun War

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

Gun War یک شوتر آفلاین عالی برای اندروید است که گیم پلی خارق العاده ای را ارائه می دهد. بیش از ۱۲۴ ماموریت شوتینگ هیجان انگیز همراه با ۶ مود بازی خاص وجود دارد. همچنین بازیکنان می توانند از بین بیش از ۵۰ سلاح مختلف ، اسلحه مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از آن برای انجام ماموریت های خود استفاده کنند.

همچنین یک سیستم ارتقا اسلحه ها وجود دارد که بازی را هیجان انگیز نگه می دارد. اگر اسلحه ای را دوست دارید نیازی به تعویض سلاح ندارید زیرا فقط می توانید برای به دست آوردن قدرت شلیک بهتر آن را مرتباً ارتقا دهید. گرافیک بازی بسیار خوب است و صدای داخل بازی بسیار عالی طراحی شده است و هیچ وقت یکنواخت نخواهد شد. به طور کلی ، Gun War یک بازی بسیار سرگرم کننده و آفلاین FPS برای اندروید است.

Hitman: Sniper

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

مامور ۴۷ به اندروید راه یافته است و در آنجا می خواهد همه دشمنانش را از طریق یک اسلحه اسنایپ یکی یکی از پای در بیاورد. Hitman: Sniper در واقع تمرکز خود را بر روی ترور از طریق یک تفنگ اسنایپ قرار داده است. درواقع در این بازی بر خلاف تمام سری های هیتمن ، نمی توانید به دشمنان خود نزدیک شوید و از پشت و به صورت مخفیانه به آنها حمله کنید و فقط می توانید از راه دور و با شلیک اسلحه تک تیرانداز خود آنها را بکشید.

شما در این بازی از فاصله دور دشمنان خود را زیر نظر خواهید گرفت و می توانید هرچقدر که می خواهید وقت خود را صرف اینکار بکنید ، زیرا هیچ تایمری برای شما در نظر گرفته نشده است و می توانید با آرامش و تمرکز کامل این کار را انجام دهید . همچنین تنها راهی که می توانید در این بازی برنده شوید ، از پای رابردن تک تک دشمنانتان است.

اگر شما هم یکی از طرفداران سری Hitman هستید ، بهتان پیشنهاد می کنیم که حتما این نسخه را هم تجربه کنید و آن را از دست ندهید.

بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG

بهترین بازی های شوتر آفلاین Android بهترین بازی های شوتر آفلاین Android بهترین بازی های شوتر آفلاین Android بهترین بازی های شوتر آفلاین Android بهترین بازی های شوتر آفلاین Android بهترین بازی های شوتر آفلاین Android

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *