۰

اولین رندر های ساعت Galaxy Watch Active 4 منتشر شد

ساعت Galaxy Watch Active 4

ساعت Galaxy Watch Active 4

سامسونگ به زودی و احتمالاً در ماه آگوست از نسل جدید ساعت های هوشمند رونمایی خواهد کرد.همچنین آنها Wear OS را در این ساعت ها اجرا خواهند کرد و درواقع اولین ساعت هایی هستند که از آن بهره می برند.

ساعت Galaxy Watch Active 4
ساعت Galaxy Watch Active 4
ساعت Galaxy Watch Active 4
ساعت Galaxy Watch Active 4

Samsung Galaxy Watch Active4 از گوشه های گرد مدل فعلی Active2 دور خواهد شد. حتی دو دکمه در کنار هم به جای گرد ، مستطیل شکل خواهند بود. شکل جدید به تأکید بر نازک بودن حاشیه اطراف نمایشگر کمک می کند.

از آنجا که این ساعت مدل Active است ، هیچ حاشیه ای چرخشی در آن وجود ندارد . و توجه داشته باشید که شیشه بالای صفحه تخت است ، مانند مدل فعلی گنبدی نیست. ظاهر لبه ها نیز متفاوت است و این نشان می دهد سامسونگ به بندهای اختصاصی روی خواهد آورد. در ادامه می توانید تفاوت این دو را مشاهده کنید :


Galaxy Watch Active2 فعلی (چپ) و رندر Watch Active4 (راست)

ساعت Galaxy Watch Active 4

طبق اطلاعات فاش شده ، Galaxy Watch Active4 در دو اندازه ۴۰ میلی متر و ۴۴ میلی متر در دسترس خواهد بود و در چهار رنگ مشکی ، نقره ای ، سبز و طلایی ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید که رندر ها فقط برای تصویرسازی هستند و رنگ های نمایش داده شده ممکن است ۱۰۰٪ دقیق نباشند.

ساعت Galaxy Watch Active 4

صفحه نمایش تخت و حاشیه های باریک با آنچه Ice Universe در ماه مه منتشر کرده مطابقت دارد. همچنین از “TizenWear OS” (که سامسونگ رسما آن را تأیید کرده است) و یک چیپ ست ۵ نانومتری نیز صحبت شده است. رولند کواندت در ادامه گفت که یک مدل آلومینیومی و یک فولاد ضد زنگ وجود خواهد داشت (همانطور که در مورد Active2 وجود دارد). همچنین باید نسخه های Wi-Fi و LTE ساعت نیز وجود داشته باشد.

ساعت Galaxy Watch Active 4 ساعت Galaxy Watch Active 4 ساعت Galaxy Watch Active 4 ساعت Galaxy Watch Active 4 ساعت Galaxy Watch Active 4

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *