۰

آموزش فورتنایت : محل قرار دادن Boombox ها در Believer Beach

آموزش فورتنایت

کمیته استقبال از بیگانگان در هفته سوم بازی فورتنایت میهمانی برگزار می کند و این بدان معناست که شما باید جعبه های بوم باکس ( اسپیکر ) را در Believer Beach قرار دهید. Sunny این جنبش طرفداری از بیگانگان را رهبری می کند ، اما شما می توانید افراد دیگری را مانند Joey ببینید که به نظر می رسد این جشن را تأیید می کنند.

در ادامه می توانید تمام مکان های بوم باکس ها را در ساحل Believer پیدا کنید :

آموزش فورتنایت

ساحل Believer قطب فعالیت های طرفداران بیگانگان در داستان فصل۷ فورتنایت است. آنها برای جشن های خود در ساحل تقریبا همه چیز دارند و تنها چیزی که نیاز دارند اسپیکر ها و بوم باکس های بزرگ برای پخش موسیقی است.

شما فقط باید دو بوم باکس در Believer Beach قرار دهید ، و در مجموع چهار تا از آنها وجود دارند که در نقشه بازی پخش شده اند. بوم باکس ها را می توانید در مکان های زیر پیدا کنید:

 ۱- درست کنار دایره های ایجاد شده در محصولات کشاورزی در شرق boardwalk
 ۲- نزدیک محل رقص در فضای باز در مرکز محل همانجا
 ۳- نزدیک گوشه جنوب غربی boardwalk
 ۴- نزدیک اتوبوس و حصار سفید جنوبی

آموزش فورتنایت

به یاد داشته باشید ، فقط پیدا کردن ۲  مورد از آنها کافی است ، پس تلاش نکنید تا همه آنها را پیدا کنید. طبق همیشه ، پیشنهاد ما برای تکمیل هر چالشی استفاده از مود Team Rumble است تا در صورت کشته شدن ، بتوانید دوباره به بازی بازگردید.

بسیاری از بازیکنان برای تکمیل چالش ها از Team Rumble استفاده می کنند. به نظر می رسد Epic با این روند بسیار موافق است و سعی دارد Team Rumble را برای فصل ۷ تغییر دهد ، طوفان را سریعتر ببندد و در برخی مناطق به طور خودکار طوفان شروع به کار کند.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *