۰

آموزش فورتنایت : محل پیدا کردن چراغ های مخصوص ارتباط با بیگانگان

آموزش فورتنایت

چالش های بیگانگان در هفته سوم فورتنایت ادامه دارد و یک Legendary Quest از شما می خواهد چراغ هایی را برای ارتباط با بیگانگان در بالای کوه ها قرار دهید. این چالش شما را به چندین قله پوشیده از برف ، از جمله قله آپولو و کوه کی ، می رساند.

در ادامه می توانید محل آنها را مشاهده کنید :

آموزش فورتنایت

در حالی که هنوز نمی دانیم چرا شخصیت های داستان Fortnite سعی در گفتگو با بیگانگان دارند ، اما در این مورد چندین نظریه مختلف وجود دارد که بعدا به آن می پردازیم. در حال حاضر ، بیایید این چالش را تمام کنیم. شما باید چراغ هایی را برای ارتباط با بیگانگان را در دو نقطه از جزیره قرار دهید و در چهار مکان ممکن است که بتوانید این کار را انجام دهید.

چیزی که واقعاً راحت است این است که همه آنها کاملاً نزدیک هستند ، به خصوص اگر این چالش را در Team Rumble کامل کنید که در آن به محض شروع با متریال شروع خواهید کرد و می توانید دوباره از گلایدر خود استفاده کنید.

در اینجا چهار نقطه می توانید چراغ های ارتباطی بیگانگان را پیدا کنید :

کوه برفی در شرق Catty Corner
کوه برفی در دامنه کوه Kay
کوه برفی جنوب شرقی Misty Meadows
کوه برفی در جنوب غربی Misty Meadows

آموزش فورتنایت

به نظر می رسد که بیشتر چالش های Fortnite در این هفته حول تلاش برای ارتباط با بیگانگان می چرخد ، بنابراین ممکن است که افراد جزیره سعی در دوست شدن با بیگانگان را دارند. با این حال ، ما همچنین می دانیم دکتر اسلون ، رهبر IO ، در تلاش است تا به سفینه مهاجمان نفوذ کرده و آنها را نابود کند . هنوز هیچ چیزی مشخص نیست ، ولی داستان این سیزن به آرامی در حال شکل گرفتن و جلو رفتن است.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *