۰

۶ مورد از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی در ۲۰۲۱

بازی های شبیه ساز زندگی

زندگی واقعی معمولاً کمتر از انجام بازی های ویدیویی هیجان انگیز است ، و درواقع یکی از دلایل به وجود آمدن این سبک بازی همین موضوع است.

بیشتر این شبیه ساز ها دارای مکانیک ها و کنترل های ساده ای هستند که می توانند برای گیمرها جذاب باشند و ساعات زیادی آنها را سرگرم کنند.

در این لیست ، بهترین بازی های شبیه سازی زندگی برای بازی در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم های Steam ، PlayStation ، Xbox ، Nintendo و دستگاه های تلفن همراه را به شما معرفی می کنیم.

Cozy Grove

بازی های شبیه ساز زندگی

یکی از بازدیدهای خوب مستقل امسال Cozy Grove ، یک شبیه ساز زندگی دو بعدی است که شما را در یک جزیره همیشه درحال تغییر و پر شده توسط ارواح دوستانه قرار می دهد.

شما به عنوان یک پیشاهنگ روح ، وظیفه دارید هر روز در جنگل آن جزیره جست و جو کنید ، به دنبال اسرار پنهان ، ماهیگیری و رفع کردن نیاز های روح های محلی بگردید.

اشیایی را که در بازی می یابید می توانند با کرفت کردن به صورت لوازم تزئیناتی ساخته شوند که به شکل ظاهری جزیره کمک می کند و رنگ و شادی مورد نیاز آن را فراهم می کند.

تکمیل داستان اصلی تقریباً ۴۰ ساعت طول می کشد و از آنجا که بازی با زمان واقعی همگام سازی می شود ،همه چیز همانقدر که در دنیای واقعی زمان می برد ، زمان خواهد برد.

Not Tonight

بازی های شبیه ساز زندگی

Not Tonight یک RPG شبیه ساز زندگی است که در بریتانیا جریان دارد که مذاکرات Brexit در آن فروپاشیده است و یک دولت راست و افراطی به قدرت رسیده است.

شما به عنوان یک نگهبان که امنیت درهای میخانه ها ، کلوپ ها ، جشنواره ها و مهمانی ها در سراسر انگلستان به او اختصاص داده شده است ، بازی می کنید ، جایی که می توانید شناسه هاس مختلف را بررسی کنید ، لیست های مهمان را مدیریت کنید و از بی نظمی افراد مهمانی جلوگیری کنید.

همچنین می توانید از درآمد خود برای ارتقا آپارتمان خود و خرید تجهیزات جدید برای مقابله با چالش های جدیدی که با آن روبرو هستید استفاده کنید.

این بازی به خوبی شما را مجبور می کند تا در داستان پر بار و سیاسی آن فرو بروید ، و اغلب آزمایش می کند که برای محافظت از یک رژیم ستمگر، تا کجا پیش خواهید رفت.

Animal Crossing: New Horizons

بازی های شبیه ساز زندگی

اگرچه Animal Crossing سال هاست که وجود دارد ، اما نینتندو واقعاً با آخرین قسمت آن ، Animal Crossing: New Horizons ، که در سال ۲۰۲۰ برای سوییچ عرضه شد ، آن را به کل متحول کرد.

این مجموعه همیشه بر این اساس بوده است که به بازیکنان اجازه دهد متناسب با سلیقه خود ، چه تزئینات شهرشان و چه پر کردن آن از روستاییان و حیوانات با شخصیت های منحصر به فرد ، بازی را پیش ببرند.

New Horizons با معرفی سیستم کرفت جدید و همچنین توانایی تغییر جزیره خود با مسیرها ، رودخانه ها و صخره ها در هر زمان که بخواهید فرمول کلاسیک آن را به کلی تغییر داد.

The Sims 4

بازی های شبیه ساز زندگی

اگر شما بخواهید یک امپراطوری جنایتکار بسازید ، به عنوان یک فضانورد در فضای بیرونی زمین گشت و گذار کنید ، یا محبوب ترین باغبان در کل Willow Creek شوید ، سیمز ۴ عملاً تمام مراحل زندگی را پوشش داده است.

حتی ویژگی ساختمان سازی بسیار جذابی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا خانه رویایی خود را به یک واقعیت مجازی تبدیل کنید.

هرچه این سری پیشرفت می کند ، سیستم روابط عاشقانه آن نیز پیشرفت می کند و آپشن های بسیار بیشتری در این مورد به شما داده خواهد شد.

اگر در کامپیوتر شخصی بازی می کنید ، می توانید با بهترین مود های Sims 4 برای دانلود ، تخیل خود را آزاد کرده و خلاقیت بسیار زیادی به خرج دهید.

My Time At Portia

بازی های شبیه ساز زندگی

My Time at Portia یک بازی RPG برای زندگی کشاورزی است که در جهانی فروپاشیده است و بقیه انسانها برای بازسازی تمدن در یک شهر کوچک روستایی در کنار هم قرار گرفته اند.

گیمپلی به مدیریت و به روزرسانی یک مزرعه ، ساخت ابزارهای جدید در کارگاه ها و کاوش در غارهای حاوی منابع ارزشمند و آثار باستانی محدود شده است.

همچنین ، شما فرصتی خواهید داشت که سایر روستاییان را بشناسید و این موضوع باعث به وجود آمدن یک داستان ۶۰ ساعته و جذاب خواهد شد.

Ooblets

بازی های شبیه ساز زندگی

Ooblets تصویری تازه از ژانر شبیه ساز زندگی است که ما را بسیار به یاد بازی های بزرگی چون Animal Crossing ، Harvest Moon و Pokémon می اندازد.

در این بازی، شما شخصیتی با قابلیت کاستومایز را کنترل می کنید که در جهانی زندگی می کند که انسان ها و موجودات معروف به “ooblets” زندگی می کنند.

Ooblets طوری است که در ابتدا ممنکن است چیز خاصی برای شما نداشته باشد ، اما بعد از گذشت چند وقت دیگر نمی توانید آن را کنار بگذرید و همه جا همراه شما خواهد بود.

شما می توانید با سایر ooblets مبارزه کنید ، مهمانی های مختلف برپا کنید و حتی صفات ooblets های مختلف را با هم ترکیب کنید و با کاشت بذر آن در باغ خود ، ویژگی های جدیدی ایجاد کنید.

بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی بازی های شبیه ساز زندگی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *