۰

نتایج شو NXT (22 ژوئن ۲۰۲۱)

نتایج شو NXT

نتایج شو NXT (22 ژوئن ۲۰۲۱)

شو در کپیتول رسلینگ سنتر و با حضور تماشاگران مجازی و بیش از ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد”

۱- حضور و صحبت های آدام کول در رینگ، آدام گفت حریفش را انتخاب نمیکند، کارملو هیض وارد شده و صحبت کرد، کارملو صحبت های معروف جان سینا در اولین حضورش مقابل کرت انگل را گفته و به آدام مشت زد، آدام قبول کرد که مسابقه بدهد!

۲- آدام کول vs کارملو هیض
برنده: آدام کول
“مسابقه قشنگ بود”

۳- مصاحبه با زویی استارک در بک استیج، ایو شرای آمده و گفت “زویی بهت احترام میذارم ولی ازت خوشم نمیاد”، زویی گفت “احترام متقابل، همین مهمه”!

۴- تصاویری از ال ای نایت پخش شد!

۵- حضور جانی گارگانو و آستین تئوری (د وی) در رینگ و جانی گفت او باید سر کمربند NXT مسابقه بدهد، پیت دان و اونی لورکن وارد شده و پیت گفت او باید سر کمربند NXT مسابقه بدهد، جانی گفت “ما طبق قوانین عمل میکنیم و درگیر نمیشیم” جانی میکروفن را گذاشته و به بیرون رفت، آستین این سمت رینگ ایستاده و با انگشتش به پیت اشاره کرد، پیت انگشتان آستین را پیچاند!

۶- مصاحبه با آدام کول در بک استیج، ویلیام رگال آمده و صحبت کرد، آدام گفت “نگران نباش الان از اینجا میرم”!

۷- جانی گارگانو و آستین تئوری با رعایت ادب به دفتر ویلیام رگال رفتند، جانی از رگال خواست تا پیت دان را تنبیه کند، رگال گفت جانی و آستین مقابل پیت و اونی لورکن قرار خواهند گرفت و بهتر است زودتر آماده شوند!

۸- ایو شرای و زویی استارک vs الیاه و جسی کامیا
برنده: ایو شرای و زویی استارک (ایو جسی را پین کرد)
اواسط مسابقه کندیس لری و ایندی هارتول وارد شده و کنار رینگ ایستادند، بعد از مسابقه کندیس و ایندی به رینگ نزدیک شدند، راکل گنزالز و داکوتا کای وارد شده و صحبت کردند، امبرمون و شاتزی بلکهارت وارد شده و صحبت کردند، سه تیم با هم درگیر شدند (بجز کندیس و ایندی که وارد رینگ نشدند)، ساموآ جو آمده و به سکوریتی گفت تا کشتی گیران را از هم جدا کنند، ساموآ جو وارد رینگ شده و نظم برقرار شد!

۹- جانی گارگانو و آستین تئوری vs پیت دان و اونی لورکن
برنده: جانی گارگانو و آستین تئوری (جانی اونی را پین کرد)
بعد از مسابقه جانی از رینگ خارج شد، آرنج سنگین و ناگهانی از کریون کراس به پشت سر جانی، کریون لبخند زنان دور شد!
“مسابقه فوق العاده عالی بود”

۱۰- کریون کراس و اسکارلت در بک استیج، ساموآ جو آمد، کریون گفت “نمیتونی درگیر بشی تا وقتی تحریک نشدی” جو گفت “درست میگی” و به کریون راه داد، کریون و اسکارلت رفتند، پیت دان آمده و با جو به هم نگاه کردند!

۱۱- فرنکی مونی vs الکترا لوپز
برنده: فرنکی مونی

۱۲- مصاحبه با برانسون رید در بک استیج، هیت رو آمده و صحبت کردند!

۱۳- اور رایز vs هیت رو (آیزایاه اسکات و دی فب کنار رینگ)
برنده: هیت رو (تاپ دالر مارتل را پین کرد)
بعد از مسابقه شوت از آیزایاه به پشت سر پارکر!

۱۴- مصاحبه با مرسدس مارتینز در بک استیج، مرسدس هفته بعد در مسابقه میکسد تگ تیم مقابل زایا لی و بوآ قرار خواهد گرفت، زایا به مرسدس حمله کرد، بوآ با مرسدس صحبت کرد، جیک اطلس آمده و بوآ را زد، جیک به مرسدس گفت “مثل اینکه برای خودت هم تیمی پیدا کردی”!

۱۵- در حین شو بعد از بازگشت از چند تبلیغ تصویری از شارژ شدن چیزی پخش شد که تا آخر شو به ۵۱ درصد رسید!!

۱۶- کایل ارایلی vs کوشیدا
برنده: کایل ارایلی (با رول)
“مسابقه فوق العاده بود”
بعد از مسابقه با هم دست داده و همدیگر را بغل کردند، آدام کول وارد رینگ شده و کایل او را بیرون انداخت، آدام و کایل بیرون رینگ با هم درگیر شدند، سکوریتی به همراه ساموآ جو وارد شده تا جدایشان کنند، در رینگ یک شخص به کوشیدا حمله کرد، هودی اش را کنار زده و این شخص رودریک استرانگ بود، زانوی سنگین از رودریک به صورت کوشیدا، رودریک استرانگ، تایلر راست و سوزوکی به همراه مالکوم بیونز در رینگ ایستادند، مالکوم گفت “این معدن الماسه”

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *