۰

عکس های جدیدی از فیلم The Suicide Squad منتشر شد

فیلم The Suicide Squad

تریلر جدید فیلم The Suicide Squad به تازگی منتشر شده است. اما یک نکته وجود دارد ، تریلر فیلم جیمز گان که بسیار مورد انتظار DC است فقط به عنوان یک تبلیغ در YouTube یافت می شود.

برای کسانی که آنقدر خوش شانس هستند که تبلیغات جدید Suicide Squad را تماشا کرده اند ، خواهید فهمید که این فیلم در ابتدا بر روی ادریس البا متمرکز است ، که خیلی تمایلی به پیوستن به گروه Suicide Squad ندارد ، تیمی از مجرمان که برای ماموریت های خطرناک توسط مامور دولت آماندا والر (Viola Davis) به خدمت گرفته می شوند. همچنین یک عکس شگفت انگیز از شاه کوسه (سیلوستر استالونه)  وجود دارد که او سوار بر یک موجود غول پیکر بیگانه Starro است. هنوز این تریلر به صورت کامل منتشر نشده است اما ما می توانیم چند تصویر از آن را به شما نشان دهیم ؛آنها را در زیر مشاهده کنید:

در این فیلم مارگو رابی در نقش هارلی کوین ، جی کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و جوئل کینامان در نقش ریک فلگ بازی می کنند که همگی از فیلم جوخه انتحار ۲۰۱۶ بازمی گردند. از اعضای جدید بازیگران می توان به جان سینا در نقش Peacemaker ، دیوید دستمالچیان در نقش پولکا-دات من ، آلیس براگا در نقش سول سوریا ، شان گان در نقش راسو ، مایکل روکر در نقش ساوانت و پیتر کپالدی در نقش Thinkerاشاره کرد.

این فیلم از ۶ آگوست به سینماها و HBO Max می آید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *