۰

بازی Cyberpunk بعد از مدت ها دوباره به فروشگاه پلی استیشن بازگشت

بازی Cyberpunk

شش ماه پس از حذف شدن از فروش ، سرانجام Cyberpunk 2077 روز دوشنبه به فروشگاه PlayStation بازگشت ، اما سونی هشدار داد که خرید این بازی برای کنسول های پایه PS4 “توصیه نمی شود”.

در اخطار جدید در صفحه فروشگاه PlayStation بازی (تصویر زیر) آمده است: «کاربران همچنان مشکلات عملکردی را در مورد این بازی تجربه می کنند. خرید برای استفاده در سیستم های PS4 توصیه نمی شود.برای بهترین تجربه Cyberpunk در PlayStation ، در سیستم های PS4 Pro و PS5 بازی کنید.”

CD Projekt پیام خود را با اشاره به اینکه PS4 Pro و PS5 “بهترین تجربه” را برای Cyberpunk فراهم می کنند ، ارسال کرد ، اما پلیر ها را برای بازی در سیستم های پایه PS4 مانند پیام سونی دلسرد نکرد.

بازی Cyberpunk

در ادامه نوشت : “کاربران ممکن است همچنان برخی از مشکلات عملکرد را با نسخه PS4 تجربه کنند در حالی که ما همچنان به بهبود ثبات در همه سیستم عامل ها ادامه می دهیم.” “نسخه های PS4 Pro و PS5 بهترین تجربه را در PlayStation ارائه می دهند.”

مایکروسافت از مدت کوتاهی پس از انتشار ، بازی را با یک پیام هشدار مشابه به فروش رسانده است و خاطرنشان کرده است که “کاربران ممکن است هنگام انجام این بازی در کنسول های Xbox One تا زمان بروزرسانی این بازی ، مشکلات عملکردی را تجربه کنند.”

Cyberpunk 2077 از ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۰ در فروشگاه پلی استیشن در دسترس نیست.

به دنبال سه تاخیر ، RPG مورد انتظار در ۱۰ دسامبر با مشکلات فنی زیادی روبرو شد که مهمترین آنها در PS4 و Xbox One بود ، در نتیجه این عنوان یک هفته پس از انتشار به طور کامل از فروشگاه PlayStation حذف شد.

در آن زمان ، CD Projekt متعهد شد که این عنوان را با آپدیت های آینده بهبود بخشد . در آن گفته شد که به روزرسانی ۱.۲ مارس ۲۰۲۱ شامل ۵۰۰ مورد بهبود یافته است ، اما همچنین گفته است مشتریانی که نمی خواهند بازی را حفظ کنند می توانند گزینه بازپرداخت را انتخاب کنند.

بازی Cyberpunk بازی Cyberpunk بازی Cyberpunk بازی Cyberpunk بازی Cyberpunk بازی Cyberpunk

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *