۰

۵ مورد از بهترین بازی های کاراگاهی در سال ۲۰۲۱

بهترین بازی های کاراگاهی

در حالی که تماشای کارآگاهان در فیلم ها ، تلویزیون و کتاب ها برای شناسایی مظنونان اصلی ، شاهدان ، شواهد و وقایع و تشکیل یک شبکه درهم پیچیده کار خسته کننده ای است ، با این وجود ، نوع خاصی از رضایت وجود دارد که با حل یک رمز و راز و شکسته شدن راز پرونده به وجود می آید.

در این لیست ، ۵ مورد از بهترین بازی های کارآگاهی برای بازی در سال ۲۰۲۱ ، از جمله بهترین بازی های کارآگاهی در Steam ، PlayStation ، Xbox و Nintendo Switch را برای شما معرفی خواهیم کرد.

ما در آینده این لیست را با عناوین جدید به روز خواهیم کرد ، بنابراین می توانید بعدا نیز به این مقاله سر بزنید.

L.A. Noire

بهترین بازی های کاراگاهی

پلتفرم ها : Windows, PS4, Xbox One, Nintendo Switch

در اواخر دهه ۱۹۴۰ ، L.A. Noire یک درام جنایی است که در آن شما در نقش كول فلپس بازی می كنید ، یک پلیس گشتی كه کار های كاراگاهی نیز انجام می دهد بدون اینكه اخلاقیاتش را زیر پا بگذارد.

در این بازی شما صحنه های جرم را برای یافتن سرنخ ها بازرسی می کنید ، از شاهدان سوال می کنید و سرنخ ها را دنبال می کنید تا زمانی که لیست را به یک یا دو مظنون محدود کنید.

ویژگی بارز L.A. Noire فناوری بسیار دقیق طراحی صورت آن است ، که به شما اجازه می دهد حالت های ظریف صورت را که ممکن است نشانگر دروغ گفتن یک شخصیت باشد ، مشاهده کنید.

اگرچه یادگیری نحوه تفسیر این نشانه های صورت برای خود یک چالش است ، اما این ویژگی جذابیت زیادی را به تجربه کلی اضافه می کند.

The Wolf Among Us

بهترین بازی های کاراگاهی

پلتفرم ها : Windows, PS4, Xbox One, iOS, Android

این بازی یک بازی در سبک ترسناک و کارآگاهی است که براساس مجموعه کتاب های کمیک برنده جایزه Fables DC نوشته شده توسط بیل ویلینگام ساخته شده است.
در یک جهان متناوب که شخصیت های افسانه ای با تمدن مدرن سازگار شده اند ، بازی شما را به عنوان Bigby Wolf ، معروف به گرگ بزرگ ، قرار می دهد.

به دنبال قتل یک زن مرموز ، Bigby برای تحقیق در مورد این جنایت تصمیم گرفت تا خود را بیشتر و بیشتر در دنیای توطئه هایی که در Fabletown اتفاق می افتد ، فرو ببرد تا بتواند خودش نیز بهتر بشناسد.

این بازی در طی پنج اکت اتفاق می افتد و هر تصمیم گرفته شده در داستان تأثیر گذار خواهد بود و تعیین می کند که آیا Bigby از گذشته پر دردسر خود فاصله می گیرد یا تسلیم خشم درونی خود می شود.

Judgment

بهترین بازی های کاراگاهی

پلتفرم ها : PS4

Judgment یک بازی پلیسی در دنیای اکشن Yakuza است که شامل اقدامات متعددی از شخصیت های قابل شناسایی و ضرب و شتم های مخصوص ژاپنی است.

داستان بازی از جایی شروع می شود که وکیلی به نام تاكوكی یاگامی که وکالت می کند به پرونده ای برخورد می کند که در آن قاتل برای لذت چشم قربانی را از جا در می آورد و همین موضوع باعث می شود که یک وکیل تبدیل به یک کاراگاه شود.

شما بازی باید برای جستجوی سرنخ ها در منطقه خیالی توکیو Kamurocho پرسه بزنید و در حالی که به دنبال سرنخ ها می گردید ، باید با دشمنان مختلفی در کوچه ها سر و کله بزنید.

اگرچه از نظر تنوع گیم پلی ممکن است بهترین نباشد ، اما Judgment با داستان جذاب و عملکرد عالی بازیگران شما را مجذوب خود می کند.

 

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

بهترین بازی های کاراگاهی

پلتفرم ها : Windows, PS4, Xbox One

بی شک یکی از بهترین اثرهای دنیای کاراگاهی ، شرلوک هولمز است که تقریبا تمامی مردم جهان با او و راه های عجیبش برای کشف رمز و راز ی معما آشنا هستند.

در این بازی نیز مانند تمامی بازی های کاراگاهی دیگر ، شما برای حل یک پرونده و معمای آن باید شروع به پیدا کردن و جمع کردن مدارک از کوچه ها و خیابان و صحنه های جرم کنید.

اگر دید کاراگاهی خوبی داشته باشید ، به راحتی می توانید مدارک مورد نیاز برای حل یک پرونده را جمع آوردی کنید ، در غیر این صورت زمان زیادی طول خواهد کشید تا این کار را انجام دهید.

Twin Mirror

بهترین بازی های کاراگاهی

پلتفرم ها : Windows, PS4, Xbox One

Twin Mirror ساخته جدید شرکت سازنده بازی Life Is Strange است که اینبار کاراکتر های جدیدی را همراه با داستان هایشان بررسی می کند.

شما به عنوان ( Sam ) بازی می کنید ، مردی که با افسردگی دست و پنجه نرم می کند و با بازگشت به زادگاهش برای مراسم خاکسپاری بهترین دوستش ، این وضعیتش بسیار بدتر می شود.

 در این میان یک روز صبح ، Sam در اتاق هتل خود بیدار می شود و پیراهنش را خونین می بیند و همینطور حافظه اش به کلی پاک می شود.

او که قادر به یادآوری وقایع شب قبل نبود ، برای بررسی محل زندگی خود و آنچه از زمان ترک اتاق هتل خود تا زمان بیدار شدنش در آن اتاق شروع به کار می کند.

بهترین بازی های کاراگاهی بهترین بازی های کاراگاهی بهترین بازی های کاراگاهی بهترین بازی های کاراگاهی بهترین بازی های کاراگاهی بهترین بازی های کاراگاهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *