۰

Jim Ryan : سونی بازی های کراس پلی و چند نفره بیشتری می خواهد

بازی های کراس پلی

رایان در مصاحبه جدیدی با Axios گفت كه “ما به سیستم کراس پلی علاقه مندیم و از آن حمایت می كنیم” ، و خاطرنشان كرد كه این ویژگی در بسیاری از بازیهای بزرگ مانند Fortnite ، Rocket League ، Call of Duty و Minecraft كار می كند. وی گفت: “این تعداد به رشد خود ادامه خواهد داد.”

سونی در حمایت از بازی های چند نفره آنلاین با سایر سیستم عامل های بازی مردد بود و همچنین آخرین پلتفرمی بود که در سپتامبر ۲۰۱۸ از این ویژگی پشتیبانی کرد.

ماه گذشته Tim Sweeney ، مدیر عامل شرکت اپیک گیمز در دادگاه ادعا کرد که سونی تنها پلتفرمی است که به دنبال حمایت از کراس پلی است و همچنین سندی را به اشتراک گذاشت که بعضی قوانین را مانند نسبت درآمد حاصل از خریدهای درون بازی را نشان می داد.
جیم رایان می گوید سونی بازی های کراس پلی بیشتری می خواهد و اصرار دارد تا آنها با سیاست هایش نیز سازگار باشد.

بازی های کراس پلی

گزارش شده است که این حرکت برای جلوگیری از خرید بازیکنان در بازی در سایر سیستم عامل ها و سپس استفاده از آنها در PlayStation طراحی شده است.

به نظر می رسد سونی هنوز با سیاست های بازی های کراس پلی خود مشکلاتی را تجربه می کند. ماه گذشته ، رندی پیچفورد ، مدیر عامل Gearbox در توییت خود اعلام کرد که به روزرسانی کراس پلی بازی Borderlands 3 که مدتها در انتظار آن بود ، به سیستم عامل های PlayStation نمی آید.

در یک توییت تا حدودی مبهم ، Pitchford ادعا کرد که استودیو ملزم شده است که پشتیبانی کراس پلی PS5 و PS4 را حذف کند. Take-Two همچنین دلیل خاصی را برای این مسئله توضیح نداد.

گزارش شده است که جیم رایان در مورد اظهار نظر به Axios گفت که او نمی خواهد در مورد “یک موضوع تجاری مهم با یک شریک دیرینه” صحبت کند ، اما خاطرنشان کرد “سیاست های ما با تمام ناشران سازگار است.”

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *