۰

تانوس به وسیله Thanos Cup به بازی فورتنایت باز می گردد

تانوس در بازی فورتنایت

هنگامی که Thanos در سال ۲۰۱۸ به Fortnite آمد ، این اولین رویداد بزرگ کراس اوور در تاریخچه بازی در این زمینه بود. Thanos برای دومین بار در جام Thanos به فورتنایت برمی گردد ، در اینجا بازسکنان این فرصت را دارند که اسکین Thanos را در Fortnite به صورت رایگان و قبل از وارد شدن به فروشگاه ، باز کنند. تانوس هفته آینده در تاریخ ۲۶ ژوئن وارد فروشگاه بازی خواهد شد. او همراه با کوله پشتی Infinity Gauntlet که دارای هر شش Infinity Stones است ، خواهد بود .

بازی فورتنایت

قبل از عرضه تانوس در استر بازی می توانید آن را در جام Thanos برنده شوید. این جام در ۲۱ ژوئن برگذار می شود ؛ این یک تورنمنت آزاد برای همه بازیکنان Fortnite که مایل به رقابت برای به دست آوردن آیتم های مختلف هستند ،است . در حالت Duos و طی حداکثر ۱۰ مسابقه در طول مدت زمان سه ساعته مسابقات ، بازیکنان باید از طوفان جان سالم به در ببرند ، تمام حریفان خود را نابود کنند و امتیازات بیشتری از یکدیگر بدست آورند .

با توجه به سیستم امتیازدهی مشابه سایر جام های Fortnite از این نوع ، به این ترتیب بازیکنان هرچه بیشتر زنده بمانند و به ازای هر کشته ای که ثبت می کنند امتیاز بیشتری کسب می کنند.

شما باید در مجموع ۱۰ مسابقه ای که انجام داده اید از باقی حریفان خود امتیازات بیشتری داشته باشید تا بتوانید اسکین تانوس را به صورت رایگان و زودتر از دیگران به دست آورید.همچنین تمام شرکت کنندگانی که در جام Thanos که حداقل هشت امتیاز کسب می کنند قفل اسپری “Thanos Watches!”  را باز می کنند.

مثل همه جام های فورتنایت، بازیکنان برای واد شدن به این جام باید قفل دو مرحله ای را در حساب های Epic Games خود فعال کرده باشند و حداقل لول آنها ۳۰ باشد.

بازی فورتنایت بازی فورتنایت بازی فورتنایت بازی فورتنایت بازی فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *