۰

Ninja Theory : نبرد های بازی Hellblade 2 بسیار واقعی تر و خشن تر خواهند بود

بازی Hellblade 2

Antoniades خلاق اصلی استودیوی Ninja Theory در نمایشگاه Xbox Games Showcase Extended برای ارائه به روزرسانی درباره بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 حضور پیدا کرد. در حالی که هیچ گیم پلیی به نمایش در نیامده بود ، آنتونیادس برای همه موارد مختلف ، از هنر و انیمیشن و بازدیدهای واقعی از کشور ایسلند به منظور طبیعی ساختن آن ، توضیحاتی را ارائه داد.

بازی Hellblade 2

در حال حاضر ، Ninja Theory “همانطور که آنتونیادس می گوید ،” قبل از رفتن به سمت تولید کامل بازی، “یک زیرساخت کاملا قوی خواهند ساخت”.

سازنده نمی خواست این نسخه دنباله ای مستقیم از نسخه اصلی باشد ، در عوض چیزی “فوق العاده” را انتخاب می کند حتی اگر این به معنای سخت کردن زندگی برای خودشان باشد. این عنوان در قرن نهم ایسلند تنظیم شده است و همراه با داده های ماهواره ای و فتوگرامتری برای طراحی کردن آنها به صورت کاملا زنده ، Ninja Theory در حال ساخت لباس های واقعی و اسکن آنها است.

بازی Hellblade 2
علاوه بر این ، مبارزه با “ملینا یورگنس” ، بازیگری که دو سال برای همین کار آموزش دیده است “بسیار واقعی و وحشیانه” خواهد بود. Senua’s Saga: Hellblade 2 در حال حاضر برای Xbox Series X / S و PC در حال ساخت است و در روز راه اندازی برای Xbox Game Pass در نظر گرفته شده است. در این میان منتظر جزئیات بیشتر نیز باشید.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *