۰

عکس ها و اطلاعاتی از ویندوز ۱۱ منتشر شد

ویندوز ۱۱

شرکت مایکروسافت تاریخ ۲۴ ژوئن را برای معرفی کامل جدیدترین نسخه ویندوز خود ، یعنی ویندوز ۱۱ را مشخص کرده است ، اما قبل از اینکه به آن تاریخ برسیم ، چندین عکس و فیلم بسیار کوتاه از رابط کاربری جدید این ویندوز را با مردم جهان به اشتراک گذاشتند و ویژگی های جدید آن را به همه نشان دادند.

ویندوز 11
ویندوز 11

اولین چیزی که باید توجه کنید ، منوی Start و آیکون های نوار وظیفه ( Taskbar ) در مرکز صفحه است که بسیار شبیه MacOS اپل هستند. همچنین یک تنظیم وجود دارد که اگر شما واقعا این تغییر را دوست ندارید ، منوی Start و آیکون ها را به جایی که همیشه بوده اند، یعنی همان سمت چپ حرکت می دهد .

ویندوز 11

منوی استارت با اولین کلیک سریع ظاهر می شود و ما این راه حل را در نسخه Windows 10X مشاهده کرده ایم. در واقع ، بسیاری از گزینه های طراحی از ویندوز ۱۰X منتشر نشده به ویندوز ۱۱ منتقل شده است. به اصطلاح Live Tiles با آیکون های شفاف ساده تر جایگزین شده اند.

علاوه بر این آیکون ها ، منوی استارت به طور کلی ساده شده است و همچنین برنامه های پین شده ، پرونده های اخیر و دسترسی سریعتر به دکمه های restart و shut down را فراهم می کند. عکسهای آن نیز منوهای تازه طراحی شده با گوشه های گرد را نشان می دهد. حتی منوی استارت گوشه گردی پیدا می کند. همانطور که می توانید از کلیپ کوتاه زیر ببینید ، یک ویژگی جدید نیز وجود دارد.

علی رغم فاش شدن این اطلاعات و عکس ها ، کاملا مطمئن هستیم که چیزهای زیادی بیش از این وجود دارد ، بنابراین باید منتظر رویداد مایکروسافت باشیم تا اطلاعات بیشتری کسب کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *