۰

Xbox به طور رسمی بازی Forza Horizon 5 معرفی شد.

Forza Horizon 5

Xbox به طور رسمی بازی  Forza Horizon 5 را برای عرضه در Xbox One ، Xbox Series X | S و PC در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد.

قسمت جدید در مکزیک اتفاق خواهد افتاد ، که مدیر خلاق Playground Games ، مایک براون ، آن را “متنوع ترین جهان بازب  در یک بازی Horizon” و “ویترین واقعا حیرت انگیز” Xbox Series X توصیف کرد.

به گفته Playground ، بازیکنان قادر خواهند بود “صحراهای زنده ، جنگل های سرسبز ، شهرهای تاریخی ، ویرانه های پنهان ، سواحل بکر ، دره های وسیع و یک آتشفشان سرسبز برف – که بالاترین نقطه در یک بازی Horizon است” را کشف کنند.

این بازی از یک حالت Expedition جدید برخوردار خواهد بود که بازیکنان را ترغیب می کند تا در محیط بازی  ، ماموریت های کوچک جدید و ابزاری برای ایجاد Events Lab  را آزمایش کنند.

براون گفت: “Forza Horizon 5 ویژگی های گرافیکی قدرتمند و کاملا جدیدی را به نمایش می گذارد. مناظر گسترده ای را تجربه کنید و مسافت را اسکن کنید تا ماجراجویی پیش رو را ببینید.

“با کوچکترین جزئیات در سراسر جهان که با واقع بینی قابل توجه ارائه می شود ، تا کوچکترین جزئیات مانند نوری که از طریق هر سوزن روی کاکتوس Cholla می درخشد ، روبرو شوید.

“آسمان HDR مکزیکی ما جهان را تا حدی روشن می کند که احساس می کنید در آنجا هستید. و به لطف Xbox Series X | S ، از Ray Tracing در Forzavista استفاده می شود تا اتومبیل ها حتی بیشتر به زندگی واقعی شبیه شوند. “

Horizon 5 در نسخه های استاندارد ، لوکس و پرمیوم در دسترس خواهد بود که نسخه دوم در ۵ نوامبر امکان دسترسی زودهنگام به بازی را می دهد ، بازیکنان Game Pass به نسخه استاندارد دسترسی خواهند داشت.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *