۰

اولین گیم پلی Stalker 2: Heart of Chernobyl روز یکشنبه منتشر شد.

اولین گیم پلی Stalker 2: Heart of Chernobyl روز یکشنبه منتشر شد.

شوتر پسا آخرالزمان برای اولین بار به Xbox S X / S و PC می آید و در هنگام راه اندازی در Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

استودیوی اوکراینی GSC Game World اولین تریلر این عنوان را در حین مراسم  Xbox Series X در ژوئیه ۲۰۲۰ منتشر کرد.

همانند نسخه قبلی Stalker: Shadow of Chernobyl، Stalker: Clear Sky and Stalker: Call of Pripyat، Stalker 2 در منطقه تنظیم شده است ، نسخه تاریخچه دیگری از منطقه ممنوعه  از چرنوبیل “پر از موجودات جهش یافته ،پر از  انرژی های غیر عادی “.

بازیکنان دنیای بازی  را به عنوان یکی از شکارچیان فضل معروف به Stalkers کشف خواهند کرد ، در آنچه که سخنگو روابط عمومی GSC Game World نامیده است “یک داستان حماسی ، شاخه ای که با پایان های مختلف متفاوت به اوج خود می رسد”.

وی سال گذشته به ایکس باکس وایر گفت: “برای اولین بار در این مجموعه ، Zone متعلق به شما خواهد بود که به عنوان یک بازی جهان باز پسا-آخرالزمانی – یکی از بزرگترین ها تا به امروز ، کاوش خواهید کرد.

“S.T.A.L.K.E.R قبلی بازی ها A-Life را معرفی کردند – یک سیستم شبیه سازی دنیای زنده. نسخه از نو تصور شده این سیستم ، که ما آن را A-Life 2.0 می نامیم ، وضعیت جهان و رفتار شخصیت ها و جهش یافته ها را کنترل خواهد کرد ، و این منطقه را همیشه متغیر و زنده می کند. هر لحظه اتفاقات و برخوردهای بی شماری رخ خواهد داد – حتی اگر در این مکان نباشید تا آنها را با چشمان خود شاهد آنها باشید.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *