۰

ماشین Tesla Model S Plaid توسط ایلان ماسک معرفی شد

ماشین Tesla Model S Plaid

آخرین تولید تسلا مدل S Plaid روز پنجشنبه از خط تولید خارج شد ، مدیر عامل شرکت ایلان ماسک ، این ماشین جدید چهار در را در یک رویداد در فریمونت ، کالیفرنیا نشان داد. این ماشین که از رده بالاتری برخوردار است ، ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت ، ۰ تا ۶۰ مایل در ۲ ثانیه و برد تقریبی ۳۹۰ مایل را دارد.

ماشین Tesla Model S Plaid

این عملکرد دیوانه وار به لطف تنظیمات جدیدی مثل آستین کربنی و موتور سه گانه ارائه می شود که امکان زیاد شدن گشتاور عقب ماشین را فراهم می کند. یک پمپ حرارتی جدید نیز وجود دارد و این به این معنی است که هیچ مشکلی در عملکرد آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر زمان بسیار سریع ۰ تا ۶۰ مایل که تسلا در واقع سرعت ۱.۹۹ ثانیه را بیان می کند ، مدل S Plaid ادعا می کند که یک چهارم مایل را در ۹.۲ ثانیه با سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت طی خواهد کرد. برای مقایسه ، یک مک لارن ۷۶۵LT می تواند یک چهارم مایل را در ۹.۹ ثانیه بپیماید.

وقتی مدل S Plaid برای اولین بار در ژانویه معرفی شد ، تسلا گفت که حداکثر سرعت آن ۲۰۰ مایل در ساعت خواهد بود ، اما در واقع اینطور نیست. طبق یک مقاله در وب سایت تسلا ، رسیدن به ۲۰۰ مایل در ساعت “در صورت مجهز بودن به چرخ ها و لاستیک های مناسب” قابل دستیابی است که به گفته این شرکت پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

 

ماشین Tesla Model S Plaid

در اصل یک مدل S Plaid Plus بسیار افراطی نیز طراحی شده بود که دارای قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار ، ۰ تا ۶۰ ثانیه زیر ۲ ثانیه و برد تقریبی ۵۲۰ مایل بود. این که آیا این دامنه بی سابقه در واقع قابل دستیابی است یا خیر نکته قابل بحثی است ، زیرا ماسک آخر هفته گذشته Plaid Plus را لغو کرد و گفت که Plaid استاندارد “خیلی بهتر است”.

ماشین Tesla Model S Plaid

قیمت تسلا مدل S Plaid از ۱۳۱،۱۰۰ اعلام شده است. تقریبا ۱۰ هزار دلار بیشتر از آنچه در ابتدا انتظار می رفت. رنگ سفید تنها رنگ بدون هزینه است  و رنگ های سیاه ، خاکستری و آبی هر کدام ۱۵۰۰ دلار است و رنگ قرمز ۲۵۰۰ دلار است. سرانجام ، تنها افزونه دیگر Full Self-Driving با نامی گمراه کننده است که مبلغ آن ۱۰ هزار دلار است. برای یادآوری ، تسلا مدل S کاملاً خودران نیست. فناوری Autopilot این شرکت یک سیستم کمک راننده سطح ۲ طبقه بندی شده در SAE است. در کل ، یک مدل S Plaid با تمام آپشن ها ، ۱۴۵،۶۰۰ دلار هزینه دارد. ماشین ها هم اکنون برای سفارش در دسترس هستند.

ماشین Tesla Model S Plaid ماشین Tesla Model S Plaid ماشین Tesla Model S Plaid ماشین Tesla Model S Plaid ماشین Tesla Model S Plaid

ماشین جدید تسلا ماشین جدید تسلا ماشین جدید تسلا ایلان ماسک

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *